5
November

Urziceni peste Steaua!

Postat in liga campionilor de admin
 

Incredibil: Urziceniul aduce mai mulţi fani pe stadionul Steaua la un meci de Liga Campionilor decât însăşi Steaua, tot în Ligă, anul trecut! Vă vine să credeţi sau nu, Urziceniul tinde să devină un brand naţional. Steaua e un brand prăfuit.

Urziceniul stă mai bine decât coloşii Barcelona, Bayern München şi Liverpool după patru etape de Champions League! Steaua a câştigat două puncte în două ediţii de Ligă. Urziceniul are antrenor cu trei ani vechime, Steaua a schimbat şapte antrenori în ultimii trei ani! Urziceniul a cheltuit puţin pe transferuri eficiente, Steaua a risipit enorm pe „bombe” fâsâite. Patronul din Bărăgan e discret şi ştie să aprecieze munca angajaţilor săi. Celălalt e mai arogant şi mai lipsit de bun simţ decât toţi politicienii români la un loc ajunşi la putere după 1990 încoace.

Urziceniul a făcut egal aseară cu Rangers, deşi merita mai mult. Considerat un jucător modest la Iaşi, Onofraş a ajuns să marcheze unul dintre cele mai frumoase goluri din Ligă. Steaua nu are un jucător ca Onofraş!
Poate că Steaua şi-a găsit un Meme, pe Panduru. Rămâne de discutat cât de „bursuc” e Stoichiţă. Dar, pentru ca Steaua să ajungă vreodată să joace ca Urziceni în Champions League, are nevoie de respect, de luciditate, de continuitate şi de fani în tribune.

91 comentarii la 'Urziceni peste Steaua!'

Aboneaza-te la comentarii prin RSS sau TrackBack la articolul 'Urziceni peste Steaua!'.

  1. Spunea bell, la November 5th, 2009 at 12:55 am

    foarte frumos scris… felicitari!!!

  2. Spunea gaby, la November 5th, 2009 at 1:02 am

    asa e …. dar totusi dak poate cineva sa zik kti faci au fost in seara asta k nu am vazut p nici unde sa scrie ..

  3. Spunea haiduk, la November 5th, 2009 at 1:02 am

    Victorie cu Dynamo Kiev
    Egal cu Dinamo Kiev
    Victorie cu Lyon
    In total fac 5 puncte

    Ce grupe avea STEAUA mereu si ce grupa are Unirea?
    Datorita cui joaca acum Unirea in Champions League? De ce trebuie sa dai in Steaua cand majoritatea punctelor au fost facute de STEAUA?

    De ce sa nu multumim macar odata STELEI?

  4. Spunea haiduk, la November 5th, 2009 at 1:03 am

    egal cu Lyon! Sorry

  5. Spunea gaby, la November 5th, 2009 at 1:04 am

    si ce mai trebuia complectat … steaua a ajuns sa se kinui sa markeze un gol un EL mai rau d kt se kinuie unorea sa ajunga in primavara in UCL ….. sunt stelist si ma doar sa zik asta, dar asta e adevarul … BV unirea !!!!!! tot respectul!!!!!!

  6. Spunea Caramavrov, la November 5th, 2009 at 1:04 am

    gaby: 15.000-16.000

  7. Spunea haiduk, la November 5th, 2009 at 1:06 am

    Esti tu Stelist cum sunt si eu Dinamovist

  8. Spunea gaby, la November 5th, 2009 at 1:07 am

    @haiduk… si yo sunt stelist… poate mult mai inrait k tine … dar asta e adevarul… datorita acestui individ ce “conduce” clubul asa sa ajuns … suntem o ekipa d pluton… meritele sunt acolo.. nu le poate lua nimeni… doar noi putem sa luam clubul ianpoi si sa fie din nou acolo unde ii este locul …

  9. Spunea haiduk, la November 5th, 2009 at 1:09 am

    Putem… dar trebuie facut un lucru!
    Incurajat echipa si ignorat “ciobanu”!!!
    Pur si simplu ignorat…. dar aici nu avem deloc sustinerea presei. Presa e vinovata 50% fiindca nu-l lasa in pace!
    Ce frumos e acum in campanie electorala? nu-i asa?

  10. Spunea haiduk, la November 5th, 2009 at 1:11 am

    Clubul no sa-l putem lua inapoi niciodata! Cat o sa fie in viata ciobanu!
    Dar copii aia care alearga nu au nicio vina!

  11. Spunea haiduk, la November 5th, 2009 at 1:13 am

    inca ceva… si la culcare…..
    Daca nu castiga anul asta campionatu…. Unierea mai are 2-3 ani sa supravietuiasca de pe urma banilor castigati acum ….. la revedere!

  12. Spunea STEAUA SUNTEM NOI, la November 5th, 2009 at 1:16 am

    E clar…becali trebuie sa plece din ghencea!…protestele trebuie sa continue, dar intr-un mod mai RADICAL.

  13. Spunea gaby, la November 5th, 2009 at 1:16 am

    @haiduk… dak citesti in fiecare zi presa… asa prosti cum sunt si cum ii numeste majoritatea analfabetilor… presa sustine suporterii (acolo unde au dreptate) si ii ajuta in lupta pt inlaturarea lui (k sa zic asa)… pt k si presa ar avea mai mult d castigat dak am avea un fotbal de calitate si ekipe care sa joace d la egal la egal in europa.

  14. Spunea cristi, la November 5th, 2009 at 1:18 am

    pt haiduk…. mai omule vrei sa zici ca unirea are o grupa usoara in CL? steaua nu a reusit nici macar sa bata pe praga, asa ca ce mai vrei.

  15. Spunea alexmadrid, la November 5th, 2009 at 1:23 am

    sa nu uitati ca nu numai steaua a adus puncte ,ci steau si rapid au adus puncte cand au jucat in uefa , de am facut coeficient bun de am avut anul asta 2 echipe romanesti pt liga campionilor, BRAVO UNIREA URZICENI,FELICITARI e cea mai buna echipa romaneasca la ora actuala si speram sa o vedem in primavara tot in liga campionilor HAI UNIREA URZICENI

  16. Spunea minutcuminut, la November 5th, 2009 at 1:25 am

    Urziceni e de cateva sezoane peste Steaua ! si peste multe alte echipe numite “granzii ligii I” !

  17. Spunea Stelist83, la November 5th, 2009 at 1:44 am

    Cu ce ajuta sau a ajutat presa supoterii stelisti impotriva lui Becali???Voi presa,aveti nevoie numai de scandaluri,de rahaturi,ca sa vindeti mai bine…Sunt o gramada d asa-zisi ziaristi care nu au absolut nici o treaba cu fenomenul numit fotbal,care mai degraba ar trebui sa fie paparazzi sau sa aiba vreun articol prin tabloide

  18. Spunea addenda, la November 5th, 2009 at 1:44 am

    De câte ori apare la tv creditorul Stelei şi de câte ori apare patronul Urziceniului?
    Cât costau biletele la meciurile Stelei şi cât costă la meciurile Urziceniului?

  19. Spunea Stelist83, la November 5th, 2009 at 1:51 am

    Pe ce te bazezi cand afirmi ca Urziceniul este peste Steaua?
    Poate este doar in acest moment din punct de vedere al organizarii jocului,dar vei vedea ca Urziceniul nu va termina in primele 3locuri in campionat si se va califica in primavara europeana in EL,sI vor claca cu brio
    Sansa lor a fost Rangers,care e o echipa slaba,cu mari probleme financiate,care ca valoare e sub echipele cu care joaca ai nostri in EL,
    Doar numele a ramas de ei,iar Urziceniul nu a stiut sa profite de sansa asta si au stat la cutie ca niste idioti un meci intreg

  20. Spunea nicu, la November 5th, 2009 at 2:13 am

    buna la toti, eu sunt plecat de f multi ani in strainatate si nu am mai stiut nimic de fotbalul romanesc. prima oara cand am vazut unirea urziceni, nu stiam dc e din romania sau de pe unde este.. dar pot sa spun doar Bravo! nu conteaza dc se clasifica sau nu, dar a jucat cu onoare. Si aici vroiam sa ajung… in romania eram stelist, dar ultima data cand am vazut Steaua jucand in Champions cu Real Madrid, m-a dezamagit total. Madridul era intr-un moment foarte delicat si se le putea invinge, dar Steaua a jucat cu frica. sa stiti ca mi-a fost f rusine sa spun ca aceasta echipa castigase candva Champions.. in fine, ce sa le facem. poate ca intr-o zi o sa vad si eu pe aici o echipa cu caracter jucand meciuri serioase si atunci ma pot simti intr-un fel acasa.. Salutari tuturor si bafta Urziceni!

  21. Spunea Alex, la November 5th, 2009 at 2:34 am

    Inca o copita la adresa Stelei Uiti sa spui ca jumate din spectatori sunt stelisti iar restul au intrat pe gratis.Ziarist orbit de ura.Jeguri PRO.Va mai mirati ca luati cotoare in cap ?

  22. Spunea un american, la November 5th, 2009 at 2:51 am

    pentru ca unirea aduce aminte de steaua dinainte de furtuna ! pentru ca unirea inseamna un pic de eminescu ! pentru ca unirea inseamna un pic copacabana (sic!) ! pentru ca unirea inseamna nu pic tango ! pentru ca unirea inseamna un pic apa rece din marea baltica
    ! pentru ca ….. ! si inca ceva , unirea are spectatori nu fani !

  23. Spunea horatiu, la November 5th, 2009 at 3:22 am

    Haiduk:Punctele au fost aduse de steaua 48% si RAPID 39%, dinamo 13% dar acum steaua e ciuca batailor in europa league iar RAPID nici macar nu a ajuns acolo joaca pe play station.Steaua a castigat ucl in 86, a jucat semifinale acum cateva sezoane, ce face acum in europa?
    In tot ce a scris aici are dreptate,Urziceni deja are 5 puncte atat timp cat e grupa de ucl nu prea conteaza adversari, norocul la trageri nu trebuie sa fie doar pentru o singura echipa.

  24. Spunea canadian, la November 5th, 2009 at 3:54 am

    CE ARTICOL MESERIEEEEEEEEEEEEE
    BRAVOOOOOOOOOOOOOOOO
    FELICITARI!!!!
    ASTA DA ARTICOL
    COOOOOOOOOOOOOOOL

  25. Spunea Gaspar, la November 5th, 2009 at 6:17 am

    Haiduk ce a facut steaua in trecut e bine..dar cate zice “ciobanul” ca face a fi trebuit sa defilati prin europa…din pacate nu se intampla…cu galata ati castigat ca aveati valoare dar cand erati in grupe morti…

    urziceni a facut ceva super…si de asta e pe val.

  26. Spunea radu_pnt, la November 5th, 2009 at 6:43 am

    @ haiduk
    urziceniul are 5 puncte in momentul actual si mai face.. e dreptul autorului sa faca analize.. prin comparatie.. avand puncte comune cum ar fi stadion, champions league, conducatori care au fost la ambele echipe, inclusiv puncte de champions league daca vrei etc… si oricum daca luam si comparam jocul prestat, urziceni din liga e peste steaua din liga…
    daca esti modest in gandire.. nu te mai exprima…
    Stelei i-am multumit..acum trebuie sa mergem mai departe… iar patronul din ghencea si mai departe de steaua si de toti ceilalti…el si toti ca el…

  27. Spunea Anonymous, la November 5th, 2009 at 7:06 am

    Bravo, excelent articol.

    @stealist83 esti un idiot amice

  28. Spunea stelist 86, la November 5th, 2009 at 7:51 am

    la ora actuala asa cum spunea hagi steaua este in picaj,acest lucru indiscutabil din cauza maimutoiului de patron care nu are nici un dumnezeu,steaua a avut rezultate din inertia anilor precedenti venirii gibonului ca patron,cu acest descreierat ahtiat dupa bani steaua va intra in anonimat

  29. Spunea integru, la November 5th, 2009 at 7:59 am

    Incredibil??? Pai nu e normal ca atunci cand biletul este de la 75 in sus la peluze sa vina mai putini, iar atunci cand e gratis sa vina toti???

    E vorba de economia de piata, dar de unde sa stie ziaristii, cand spaga lor vine si ei nu trebuie sa plateasca impozitele la stat, iar pe stadioane intra gratis pe baza de acreditari??? Cand o sa rupa un ziarist spagar si agramat niste bani de la el sa dea bani pe bilet, atunci sa vorbeasca! Pana atunci, ssssshhhh!

  30. Spunea maxim, la November 5th, 2009 at 8:00 am

    Foarte improbabil in viitorul apropiat daca gigi va continua planul sau diabolic

  31. Spunea bico, la November 5th, 2009 at 8:06 am

    sta mai bine ca echipele alea dar aia nu au jucat cu rangers ,sincer rangers e echipa de taietori de lemne iar urzziceni daca avea valoarea pe care o vedeti toti trebuiau sa mature aseara cu ea pe jos , grupele din europa league sunt mult mai valoroase decat grupa aceasta a urziceniului , care in orice alta grupa era pe post de debrecen daca ma intelegi sau in europa league la nivelul echipelor celelalte adica slab , urziceniul nu a jucat mai nimic aseara cu un adversar vai mama lui

  32. Spunea bigi, la November 5th, 2009 at 8:33 am

    Florine,

    Ca tine, mai rar bibicule!.. Cum le manipulezi tu pe toate!. Cati au intrat gratis la meciurile Urziceniului, ce preturi de nimic a pus MM-ul numai ca sa vina lumea la stadion? Astea pentru tine nu conteaza? Evident ca nu, avem tema sa dam in Steaua din orice pozitie, nu conteaza cum…

    Apropos de meciul de aseara, daca juca Steaua sau Dinamo cu “fustangii” aia si facea egal, umpleati ziarele de azi cu rusinea de nu putea bate pe teren propriu pe cea mai slaba echipa din Liga, aia care-si dau gol singuri, numai Steaua ajunsa in sapa de lemn sub Becali nu poate…etc, etc.

  33. Spunea Mika, la November 5th, 2009 at 8:34 am

    Pretul biletelor a fost cartea castigatoare a lui MM si patronatului Unirii. Daca biletul la a doua - spre exemplu - urca la peste 50 lei, numarul spectatorilor se reducea la 1/3. Calitatea suporterilor a fost de inalt nivel… Sunt acei spectatori satui de ceea ce vad zilnic “pe sticla” si care vin intr-adevar la spectacol, n-au treaba cu fenomenul ultras si respecta valorile nationale - Dan Petrescu in acest caz.

  34. Spunea asparagus, la November 5th, 2009 at 8:35 am

    Hai, SICTIR!

  35. Spunea hagi, la November 5th, 2009 at 9:12 am

    steaua a gresit cand a facut puncte pt romania, acum unele echipe asa zise mari isi fac trb prin campionat pt banii din C.L..Oare datorita cui? cfr-ului-nu, urzicieni-nu, doar stelei si voi ziaristi uitati foarte repede, ceea ce stiti sa scrieti despre STEAUA este becali, credeti-ma ca nu mai citeste nimeni despre el

  36. Spunea magazin online gratis, la November 5th, 2009 at 9:15 am

    Vrei sa ai propriul magazin online gratis ? Intra pe youtrade.ro si beneficiaza de aceasta oferta !

  37. Spunea mircea, la November 5th, 2009 at 9:19 am

    peste steaua doar la puncte in rest tacere.
    adversarele urziceniului sunt cele mai slabe cotate din primele 3 urne valorice.
    despre asta nu se spune nimic.
    cine e glasgow rangers acuma?
    echipa batuta de motherwell care la randui a fost eliminata de steaua.
    plimabati ursu’ baieti si lasati-ne cu comparatiile astea de 2 bani.
    au stiut cei de la Timisoara ce-au scris pe tricouri despre voi.

  38. Spunea Ionut, la November 5th, 2009 at 9:34 am

    Primesti 1$ pentru fiecare click!
    Chiar functioneaza, convinge-te si tu! Da click si iei banii!
    http://www.richptc.com/index.php?ref=ionut_constantinescu

  39. Spunea scipio, la November 5th, 2009 at 9:38 am

    Ce imi plac comentariile gen: sunt slabi aia din grupa lui Unirea, daca era Steaua acolo facea 124345 puncte cel putin, etc etc.

    Intrebare: e fener mai tare decat sevilla, e twente peste stuttgart, si e serif peste rangers? Nu? Si atunci de ce nu ati marcat niciun gol pana acum? Patetici.

  40. Spunea hai steaua, la November 5th, 2009 at 9:49 am

    ce-mi place cum ii faceti voi pe glasgow rangers descultii europei, dar sheriff tiraspol cine dreaq mai sunt de se bat de la egel la egal si mai sunt si deasupra in clasament fata de castigatoarea cupei campionilor steaua bucuresti. o fi fost meciul super echipa Twente de vina ca i-a obosit pe stelisti. Vitregita de sorti si cayuta in cea mai grea grupa dintre toate echipele romanesti cu super puterile fotbalistice Twente si Tiraspol Steaua reuseste 2 puncte magice fara sa inscrie vreun gol in 3 meciuri. Trebuie sa recunosc ca sunt mai buni decat urziceni ca astia au avut noroc cu deculti si anonimi precum Stuttgart si Rangers

  41. Spunea coco, la November 5th, 2009 at 9:50 am

    ce articol de kkt … mai baiatule nu mai compara urziceni cu steaua… in primul rand la steaua veneau 15 000 de oameni ,dar pretul biletelor nu era 10 lei…era 150 lei… asa ca nu mai fa comparatii …. si tot slaviti aceasta echipa ,care a avut norocul sa pice intr-o asemenea grupa ,unde doar sevilla e echipa adevarata,restu ciurucuri..echipe sub valoarea lui fenerbahce si a lui twente…asa ca las-o mai moale cu astea… cu urziceni peste steaua…niciodata nu va fi asta…poate u esti prafuit mai papagalule

  42. Spunea @ haiduk, la November 5th, 2009 at 9:55 am

    mai numara o data punctele, copilu’! “majoritatea punctelor au fost facute de steaua” e o baliverna promovata de jiji si argatul sau argaseala. fa socoteala pentru toate cluburile si o sa vezi ca nu e deloc asa.

  43. Spunea juliusmad, la November 5th, 2009 at 10:01 am

    urziceniul a avut spectatori in tribune care au venit ca la teatru , Steaua are suporteri. si nu inteleg de unde toata povestea asta cu cate puncte a facut Steaua, cate chefere, cate urziceni. asta e, Steaua a prins un sezon mai prost, a avut echipe mai puternice. am ajuns sa ne bucuram de un egal cu glasgow?? glasgow si in general echipele de club si nationala scotiei sunt foarte jos in europa si in lume. se putea mult mai mult aseara

  44. Spunea Florinao du Plesao, la November 5th, 2009 at 10:01 am

    coco, la meciurile Unirii vin oamenii pentru ca sunt siguri ca vor vedea fotbal. Si da, Unirea e peste Steaua, hai sa nu mai traim din trecut, cu DVD-uri si carti lansate despre “supermeciurile” stelei. O sa ajungem ca si Craiova o eterna “legenda” de mijlocul clasamentului.

  45. Spunea bad_dog, la November 5th, 2009 at 10:06 am

    mai periculosilor care tine-ti voi cu stoia… ce puncte a facut echipa voastra de ratati in ultimii 3 ani de ex? ce tot o bagati pasta cu punctele? daca imi aduc bine aminte au mai jucat si altii prin europa.. de ex rapid, dinamo ,cfr…fara puctele celelalte punctele aduse de stoia nu aveau nici o valoare. eu cred ca cel mai bine ar fi sa va faceti un campionat doar ptr voi in care sa joace stoia1,2,3,4, pana la infinit. ar fi cel mai bine ptr celelalte echipe. sunte-ti patetici. fortza dinamo

  46. Spunea cristi, la November 5th, 2009 at 10:06 am

    @Stelist83

    Astfel de mentalitate ne caracterizeaza din pacate: sa moara si capra vecinului.Un lucru e cert pana acum: in 3 din cele 4 meciuri de CL, Urziceni a jucat cel putin la fel de bine ca echipa adversa si nici cu Sevilla nu a aratat rau.Dar in loc sa ne bucuram ca totusi o echipa romaneasca(marea majoritate fiind romani) face performanta prin munca pe care o depune, preferam s-o injuram.

  47. Spunea bad_dog, la November 5th, 2009 at 10:12 am

    a si apropo. felicitari urziceni. meritati. chiar daca ati castigat campiontul cum l-ati castigat(cu arbitri) ati demonstrati ca sunteti o echipa competitiva. pacat de taranul ala de antrenor.

  48. Spunea cristi, la November 5th, 2009 at 10:13 am

    Si daca analizam performanta “Uefantasticilor”, ce observam:Timisoara in 7 meciuri in Europa a inscris doar in primul, Steaua foarte bine cu echipele “No name”, nici un gol inscris in grupele Europa League, iar Dinamo si CFR cate o victorie cu 1-0.Alte echipe precum Brasov, Rapid si Craiova ne demonstreaza in Liga 1 de ce nu joaca in Uefa.

  49. Spunea Alen, la November 5th, 2009 at 10:26 am

    De Spirit are nevoie Steaua. Ciobanul Becali i-a ucis Spiritul si i-a terfelit Valorile,Trofeele,Istoria. De aceea nu mai avem performanta la Steaua . Pana nu se va duce Dracului Ciobanul adio Steaua ! Ne-a confiscat echipa Marele Nesimtit !

  50. Spunea savior, la November 5th, 2009 at 10:32 am

    pt autor si toti cei care gandesc la fel.
    e dreptul vostru sa ganditi astfel dar e si dreptul meu sa va spun ca gresiti. in primul rand, ce fel de blog e asta in care autorul nu zice nimic, arunca doar petarde de genul “unirea peste steaua”. asa o fi, dar e ceva trecator si va asigur ca asa va fi. incercati sa ganditi in ansamblu si nu mai spuneti tot felul de prostii de-astea, doar sa va faceti “cititi” cum se intampla in cazul autorului. da, sunt stelist si sunt mandru de asta. da, sunt mandru, pentru ca steaua nu exista de ieri de azi. da, pentru ca steaua nu o doar data a demonstrat ca este o echipa mare. comunista sau nu, meciurile internationale au demonstrat-o. stiu ca-mi veti spune ca forta jucatorii sa vina, dati-mi macar un exemplu de jucator care sa regrete ca a venit fortat la steaua. nu comparati momente diferite si in primul rand, nu comparati cu adversari diferiti. cine e sheriff, twente sau fener? eu va raspund tot cu-o intrebare, cine e rubin kazan, cine e bate borisov? si cati ca ei… asta nu inseamna ca barcelona nu e o echipa mare. insa astfel de momente sunt mult prea rare. eu nu am ajuns stelist dupa un meci, doua, zece, am plans pentru ei, m-am bucurat alaturi de ei. acum e doar un moment ce va trece, mai devreme sau mai tarziu. uitati-va si la audiente nu numai la ce e pe stadion si-o sa va convingeti.
    e dreptul vostru sa ma contraziceti sau sa ma huliti dar totodata e dreptul meu sa va spun ca va-nselati.
    stimate autor, stiu ca trebuie sa-ti castigi si tu painea, dar nu-ti mai revarsa frustrarile sau gandurile de moment cu “voce tare” pentru ca romanul e om cu mintea slaba si mai sunt unii care cred.
    fie ca unirea sa fie o echipa mare si sa traiasca cat mai mult dar sincer nu cred ca va fi asa, in cativa ani nici nu va mai exista, o sa vedeti.
    P.S. stiu ca m-am riscat cam mult scriind atata si sa nu fie lasat, dar m-am simtit jignit si poate, de ce nu, si putin frustrat cand vad ca tot felul de trecatori indraznesc sa compare unirea cu steaua. in ziua in care steaua nu va mai exista, voi inceta sa mai fiu superterul cuiva, sunt sigur insa, ca asa ceva nu se va intampla. FORTZA STEAUA!!!!

  51. Spunea sogard, la November 5th, 2009 at 10:36 am

    bravo savior

  52. Spunea Halal Ziarist, la November 5th, 2009 at 10:38 am

    Ba da tu esti chiar imbecil , nu ratezi ocazia sa scri ceva anti Steaua. vai de capu tau de ziarist.Repede zici de 2 puncte in 2 edtii , dar de 5 puncte in prima editie nu zici ?

    Sau ca a facut egal cu Lyon chiar pe Stade Gerland ?

  53. Spunea igor, la November 5th, 2009 at 10:40 am

    da,imi vine sa cred,pentru ca urziceni joaca fotbal,si eu am fost pe stadion,desi nu tin cu nici o echipa in mod deosebit…
    Haiduk, ca sa lasam “mortii cu mortii si vii cu vii”…
    pna cand mai auzim placa asta cu “datorita cui joaca x sau y in cl sau el” la fel ca si cu cupa campionilor din ‘86…si chiar daca ar fi asa,ce vrei sa aducem ofrande si jertfe stelei ca a prins si ea 2-3 zile bune intr-o competie???
    uita-te la urziceni,e o echipa care a crescut constant,nu a avut “zvacniri”…

  54. Spunea florin, la November 5th, 2009 at 10:43 am

    am vazut aseara un meci superb,bravoooooooo Urziceni!!!!mi-au incantat sufletul….! pacat ca nu au fost tribunele pline,meritau cei de la Urziceni!!!Locuiesc departe de Buc,dar daca as fii aproape nu as lipsi de la meciurle lor din liga!!!Fratilor,mergeti la stadion cu Sevilia,incurajati-i ,sunt de-ai nostri indiferent ca in alt contaxt tinem cu CFR,Steaua,etc.Bravo Unirea!!!!

  55. Spunea maty, la November 5th, 2009 at 11:10 am

    deci sa comentam! nu mai spunem ce a fost acum 2-3 ani sa luam in calcul anul asta , cate puncte are steaua dupa 3 meciuri de europa league? fix 2 , cu cine joaca ?
    cu niste neica nimeni gen sheriff tiraspol si mai ziceti de urziceni ca are grupa usoara

  56. Spunea stelist, la November 5th, 2009 at 11:21 am

    urziceni va ramane pe veci in baragan….steaua e o stare de spirit….

  57. Spunea Cristi, la November 5th, 2009 at 11:22 am

    Fara a sterge din meritele urziceniului care sunt multe, vreau totusi sa se uite doua aspecte:

    - Diferenta este mare intre adversarele Stelei din CL si cele cu care joaca
    Urziceniul in grupa asta.
    - Eu ca om normal la cap nu mai merg la meciurile Stelei pe stadion totcmai din
    cauza adunaturii de huligani (chiar asa ii vad) care strica atmosfera meci de
    meci. Daca aia s-ar potoli, sunt sigur ca eu (si mai cunoasc si alte persoane) ar
    reincepe sa vina la stadion.

  58. Spunea dan, la November 5th, 2009 at 11:25 am

    poate urziceniul sa castige si liga campionilor…pentru mine steaua e cea mai buna echipa. o iubesc si ma doare in cot de urziceni….forta steaua

  59. Spunea savior, la November 5th, 2009 at 11:31 am

    pentru maty- da, prietene, sa comentam… dupa ce ca autorul articolului tocmai asta face, compara perioade diferite cu adversari diferiti, tu tocmai asta spui sa nu facem, sa nu comparam. si-ar trebui sa-ti dau dreptate insa te contrazici singur. spui ca sheriff e neica nimeni, numai ca sheriff a batut pe twente, iar twente a batut la fener si asta-i doar un singur argument. deci daca tot vorbim numai de prezent, hai sa privim in ansamblu, nu spune ca sheriff e neica nimeni iar pentru steaua nu conteaza istoria sau trecutul. asa ca, ori esti impartial ori nu faci altceva decat sa arunci fitile. pentru toti cei care lauda unirea urziceni, amintiti-va ca asa a fost si cu cfr-ul anul trecut iar ei au batut pe roma nu pe rangers si nici macar n-au mers in uefa. si inca ceva, voi lauda unirea atunci cand va avea cel putin 10-15 ani de existenta si cu rezultate cel putin decente. pana atunci nu e decat un vis frumos.

  60. Spunea savior, la November 5th, 2009 at 11:37 am

    si inca ceva, pentru stimabilul caramavrov. stimabile, daca prin articolul tau ai vrut sa vezi daca mai sunt suporteri stelisti, ai reusit, afla ca inca mai existam. daca insa chiar gandesti ce-ai scris, inseamna ca esti un mare frustrat si ca sigur ai mintea scurta, imi pare rau ca trebuie sa spun asta dar cum tu ai dreptul de a scrie tot ce-ti trece prin cap, la fel de bine consider ca e dreptul meu sa vorbesc astfel.

  61. Spunea mittic, la November 5th, 2009 at 11:38 am

    Are dreptate omul, el vorbeste de situatia de acum, de ultimii 3 ani.

  62. Spunea costellino, la November 5th, 2009 at 11:41 am

    Invidia si fanfaronada suporterilor stelisti , care inventeaza motive spre a-s justifica rezultatele si neputinta din ultimi ani .Daca denigrind si minimalizind pe altii, va creste valoarea echipei in ochii proprii, este treaba voastra , dar care nu are legatura cu realitatea .E ca si cum te-ai imbata cu apa rece .De ce spunetica eliminarea voastra din cupa la 11m. a fost nedreapta , scorul a fost 5-4 .In schimb , va laudati si acuma cu eliminarea noastra din 1/4 rile cupei uefa . cind scorul chear a fost egal 0-0 si 1-1 .Puncte au adus si ceilalti , pentru ca in ultimi 2 ani , noi doi , ne-am facut de ris .Fiti realisti , atita putem momentan.

  63. Spunea steaua, la November 5th, 2009 at 11:44 am

    eu am fost , sunt si voi fi suporter steaua….si ar face bine urziceniul sa-si faca stadion si sa nu mai joace in ghencea…in ghencea se striga HAI STEAUA

  64. Spunea Halal Ziarist, la November 5th, 2009 at 11:48 am

    Cum dreaq sa fie Urziceni peste Steaua , cand Steaua a facut puncte pentru Romania ca apoi sa joace Urziceni sau CFR in liga.

    Comparati grupele Stelei cu grupa Urziceniului , si totusi Steaua a facut 5 puncte in primul an si a facut egal cu Lyon pe Stade Gerland.

    Lucrurile astea le uitam ? repede se zice Urziceni peste Steaua , dar ce sa ii ceri frustratului de Caramavrov , imediat scrie si el anti Steaua , oare diseara ce o sa mai zici ?

    Nu Uitati ca datorita Stelei urziceni joaca in liga si multe echipe in europa League.

  65. Spunea dabo, la November 5th, 2009 at 11:59 am

    Dl. “ziarist” asa cum accepti felicitarile asa de bine ar trebui sa accepti si criticile.In primul rand de ce trebuie sa faci comparatie cu vreo echipa?Si daca tot ti s-a nazarit tie sa faci comparatie de ce nu o faci cu dinamo, cfr cluj…Si daca tot ai vrut tu musai sa faci comparatie cu STEAUA ar trebui sa o faci cu mai putin venin.Pai ar trebui sa compari grupa Stelei cu grupa de acum a Urziceniului.Pai in grupa urziceniului nu este nicio echipa de prima mana.La Steaua…Lyon, real madrid, dinamo kiev. In plus ar trebui ca si urziceniul sa aiba 3,4 calificari in CL si apoi sa comparam rezultatele.Ar trebui ca si Urziceniul sa joace vreo 15 ani in europa si apoi sa vii sa le ridic osanale. Iti spun eu de ce faci comparatie.Pentru ca daca nu era Steaua in titlul articolului nu citea nimeni.Nici macar rudele tale.Pentru ca Steaua are cei mai multi suporteri. Poate ca Steaua nu mai este ce-a fost, dar asta nu inseamna ca nu merita respect.Atat pentru istoria ei, cat si pentru suporterii.

  66. Spunea alex, la November 5th, 2009 at 12:04 pm

    Nu este frumos sa dai intr-o echipa care ne-a adus atitea bucurii de-a lungul anilor, iar daca pe stadion au fost atitia suporteri sunt convins ca datorita trecutului de STELIST al lui DAN PETRESCU si MM si ca sa moara ciobanul de necaz,dar noi care tinem cu STEAUA de o viata o iubim si ar trebui tu ca ziarist, sa fi echidistant indifirent cu ce echipa simpatizezi.Nu prea esti profesonist domnule CARAMAVROV.

  67. Spunea bad_dog, la November 5th, 2009 at 12:07 pm

    multi stoisti prosti si frustati pe aici. traiti doar din amintiri. cand ati castigat ultima oara ceva? cand ati castigat ultima data un derby? ooofff in locul vostru mi-ar fi rusine sa mai zic ceva. va ‘pup’ fraierilor. fortza dinamo.

  68. Spunea dabo, la November 5th, 2009 at 12:12 pm

    ziarist nu gluma, dl.Caramavrov. calca pe cadavre numai sa l citeasca si pe el cineva.

  69. Spunea i.g.mathiass, la November 5th, 2009 at 12:14 pm

    Urziceniul? O fila de poveste ratacita in realitate!Aceasta echipa este poate intruchiparea Cenusaresei! Aparuta de nicaieri,luata peste picior adesea,privita ca o intrusa, ea incet-incet si-a dobindit un loc de invidiat in peisajul fotbalistic autohton! Sau poate e intruchiparea Albei ca Zapada… O echipa formata din..11 pitici (fotbalisti fara nume mari,citiva considerati terminati,la un moment dat),care sub dragostea(profesionala) a unui print, cindva la chelse , a devenit o mare doamna a scocerului romanesc! In orice caz, Unirea,este o echipa frumoasa ca si povestile bunicii de la gura sobei!Modesta in declaratii pompoase,neadepta jumatatilor de masura,harnica si serioasa pe teren! In timp ce alte echipe mai pacalesc fotbalul(vezi cazul lui POLI in meciul cu steaua) si nu se aleg cu nimic, echipa ialomiteana da dovada de profesionalism,maturitate,seriozitate! BRAVO UNIREA!!! MULTUMIM DAN PETRESCU siMM STOICA!!!

  70. Spunea dabo, la November 5th, 2009 at 12:15 pm

    PT.SAVIOR: geniala fraza ta:in ziua in care steaua nu va mai exista, voi inceta sa mai fiu superterul cuiva, sunt sigur insa, ca asa ceva nu se va intampla. FORTZA STEAUA!!!!

    Asa cred si eu. LUPTA STEAUA!!!!

  71. Spunea bad_dog, la November 5th, 2009 at 12:18 pm

    mi se umple c.u.r.u de lacrimi

  72. Spunea articol penibil !, la November 5th, 2009 at 12:19 pm

    sti cat a costat un bilet anul trecut la steaua?dk nu intereseazate…si nu uita prietene k jumate din cei veniti aseara pe stadion au avut intrarea libera…cand vb de puncte in ucl tb vazut si cu ce echipe a jucat steaua..real madrid,arsenal,lyon, sevilia,fiorentina,bayern..nu pare a fi tot una cu stutgart si rengers..app: steaua-i singura echipa din ro care nu s-a calificat direct in UCL..jucand tururi preliminare…pt asta si pt toate punctele pe care le-a adus steaua pt romania in ultimi 5-6 ani ar tb mai mult respect…in rest ..iti pot da dreptate cand vine vb de faptu k unirea are un patron cum tb sa fie ..k are un antrenor de 3 ani…si in general se face o tb serioasa acolo..dk ai fi dorit sa fi un ziarist cu colana vertebrala si nu un ziarist care incearca sa faca tiraj si trafic din scandal…ceea ce faci tu prin articolu asta…n-ai fi atacat steaua k entitate…l-ai fi atacat pe cel care ne-a dus la colaps in ulti ani si acesta nu poate sa fie dkt un jiji oieru becali.

  73. Spunea oaia, la November 5th, 2009 at 12:22 pm

    steaua=ciuca batailor.steaua a adus puncte pt ea nu pt romania.bravo unirea nu te-ai facut de ras ca steoaia care lua bataie nonstop si acasa si afara.

  74. Spunea ceauselis, la November 5th, 2009 at 12:25 pm

    “decat insasi steaua” :))) da cine e steaua asta, ba, steaua fara nume, steaua polara sau steaua rosie belgrad??? hahaha, Forza Unirea! bate-i pe Sevilla.

  75. Spunea bad_dog, la November 5th, 2009 at 12:25 pm

    pai nu iubiti ma voi stoia cu adevarat? ce tot o bagati atat cu biletele? daca erati mari suporteri nu contau banii. cine se lauda ca a jucat in sampions lig? rasilor. cu ce v-ati ales dupa sampions lig? va spun eu cu ce cu nimic. doar jiji s-a ales cu ceva. cu banii.

  76. Spunea gheo, la November 5th, 2009 at 12:47 pm

    mai lasati mai baieti linguselile,ca nu ajuta nimanui…

  77. Spunea lucian, la November 5th, 2009 at 1:00 pm

    1.Unirea a ajuns aici datorita Rezultatelor Stelei fara ele jucau in E.l.
    2.Datorita lui Becali avem acum 6 echipe in Europa
    3.Si tot datorita lui Becali vom avea 2 echipe calificate direct in C.L. de unde vin bani multi
    4.DECI MULTUMIM GIGI BECALI
    5.Pentru restul putem sa-l contestam dar aduceti voi bani necesari STELEI
    6.Pentru fosti mari jucatori ai Stelei un sincer multumesc respectul si stima noastra
    7.Jucatori au primit de fiecare data cand au facut ceva deosebit prime mariri de salariu dar in loc sa joace si mai bine au jucat din ce in ce mai prost (Cristea,Badea,Nicolita etc)

  78. Spunea savior, la November 5th, 2009 at 1:06 pm

    pt bad_dog. prietene, tu nu-ti dai seama ca esti cel mai prost om de-aici? pentru mine steaua nu inseamna bani. tocmai asta inseamna o pasiune pentru cineva, in cazul meu pentru steaua, sa fii alaturi la rau si la bine. chiar nu ma intereseaza banii lui becali, ma deranjeaza ca din cauza lui si-a celor care-l baga in seama, steaua astazi scartie. dar e doar un moment ce va trece. eu nu am zis nimic de dinamo, pentru ca-i respect, pentru ca au istorie chiar daca si acolo e cam acelasi balci ca si la steaua. intelege ca astfel de echipe, ca steaua, dinamo, rapid, craiova etc nu au aparut si nici nu se vor sfarsi odata cu noi. hai sa mai vorbim peste vreo 10-15 ani de marea echipa unirea urziceni si daca vor continua la fel, jos palaria in fata lor. insa pana atunci…

  79. Spunea momo, la November 5th, 2009 at 1:16 pm

    Prea multa exaltare. Totusi Urziceni are o grupa foarte slaba. Sevilla nu mai este cea de acum cativa ani care intra in grupa Stelei de pe pozitia a doua. Steaua a mai jucat in grupe cu Arsenal, Real, OL. Nici una dintre acestea nu se compara cu Sevilla, Stutgart sau Rangers. Steaua i-a invins cu 1-0 acum ceva ani pe Rangers la Bucuresti cu 1-0, gol Prodan prin min 83. La Rangers jucau atunci niste jucatori pe langa care cei de acum par mascote. Urziceni de ce nu i-a invins? Asemenea comparatii sunt absurde si nu au sens. Putem face astfel de comparatii la nesfarsit, dar acestea nu duc la ceva concret. Este mare pacat ca Urziceni nu a batut aceasta echipa scotiana modesta. La Rangers Urziceni au mizat pe elementul surpriza, dar la Bucuresti nu a mai tinut. Sunt de acord cu afirmatiile despre Becali dar nu poti ataca imaginea Stelei astfel.

  80. Spunea @bad_dog, la November 5th, 2009 at 1:20 pm

    Tu ce cauti ma maidanezule pe aici? Te-ai ratacit? Te atrag articolele despre Steaua? Iti place sa citesti despre marile echipe? Ba p.o.t.a..i.e juvenila inchide calculatorul ca-i vine lu’ mata curentul scump. Pusti c.o.r.d.i.t si i.m.b.e.c.i.l

  81. Spunea nicu, la November 5th, 2009 at 4:01 pm

    ei ei, tot nu intalege romanu.. pt cei din strainatate fotbalul e printre putinele lucruri care te mai fac sa te simti ca-ti sare inima de pe loc si te simti si tu candva acasa. Dar din pacate in ultimii ani doar dezamagiri. Imi pare rau pt stelisti dar pt mine nu conteaza dc grupa e grea sau nu, doar conteaza sa lupti cu adevarat si sa crezi ca poti castiga. Eu nu vorbesc de campionat sau despre istoria fiecarui club, doar de ce am vazut in ultimii ani. Rangers nu e Real Madrid, dar are mai multa experienta decat Urziceni si ca sa-i bati acasa 1-4 mi se pare destul.. apoi dupa cum spuneam inainte, Madridul cand juca cu Steaua in Champions era in criza, se le putea invinge, dar noi romanii ne speriem doar cand auzim nume mari.. Cand o sa ajunga fotbalul romanesc unde a fost? Cand pot sa spuna cu mandrie un roman prin strainatate: ‘da, asta e equipa din tara mea’ ?

  82. Spunea bad_dog, la November 5th, 2009 at 4:24 pm

    in primul rand articolul e despre unirea. in al doilea rand nu se stie cat sunt de pusti. in al treilea rand nu-i consum curentul lu’ mata. am scris ptr ca se tot vaita fraierul ala ca sunt biletele scumpe si eu cred ca daca tii la o echipa nu te gandesti la bani. dar eu sunt sigur ca fraierii ca voi se duc la meci sa vada real, arsenal si altele nu ca sa-si incurajeze echipa.

  83. Spunea Caramavrov, la November 5th, 2009 at 4:35 pm

    nicu> In primul rand, trebuie sa incepem sa ne organizam ca in strainatate, ca la noi e haos total. Apoi, cei care conduc trebuie sa tzina la brand, la palmares si la istoria clubului, sa intzeleaga ca fanii sunt foarte importanti pt o echipa

  84. Spunea nicu, la November 5th, 2009 at 5:16 pm

    e adevarat ca in strainatate sunt f multi bani si asta ajuta destul de mult, dar din cand in cand se vede prin europa cate o equipa modesta ce reuseste mult desi nu are prea multa istorie sau jucatori galactici. Doar asta spun, ca mi-ar placea intr-o zi sa vad si eu prin europa o echipa din romania sa lupte cu adevarat, sa nu se ascunda in aparare cu coada intre picioare fiindca joaca cu barcelona, madrid, lyon sau cine ar fi. urziceni la cat e de mica equipa a facut destul, pe aici lumea ii lauda, si la fel ar trebui sa faca tot romanu si sa-i incurajeze, iar celelalte echipe sa invete de la ei si sa-si schimba mentalitatea..

  85. Spunea Un stelist oarecare, la November 5th, 2009 at 9:32 pm

    Toata stima pentru Unirea Urziceni, dar scotienii au fost, valoric vorbind, un pic peste echipele eliminate de Steaua in preliminariile din acest an ale Europa League. Nu-i mai ridica atata in slavi, ca ametesc! Nu compari Glasgow Rangers cu Lyon, Arsenal, Bayern sau Real Madrid, da…?!?! Nici macar cu Dinamo Kiev, pentru ca sunt si sub astia. Iar jocul Stelei cu Bayern sau cu Arsenal, pierdute cu 1-0, nu au fost cu nimic mai prejos decat cel de aseara, al Unirii. Uitam repede sau ne place sa ne mai si sca_pam pe noi cateodata?!? Asa ca, ciocu mai mic, domnu’ Filoti..m!

  86. Spunea Cypry, la November 6th, 2009 at 2:33 pm

    @Florin Caramavrov
    Daca se intampla ceva rau la Urziceni si echipa ajunge intr-o situatie dificila lumea va uita de ei…”brandul” Unirea va disparea la fel de fulgerator pre cum a aparut, pe cand brandul Steaua va dainuii pe vesnicie, indiferent de “timpuri”
    daca intelegeti ce vreau sa spun…

  87. Spunea Julian, la November 6th, 2009 at 3:58 pm

    Nu pot sa ma minunez cand vad stelistii infocati cum cauta ei sa minimalizeze meritele Urziceniului. Ba ca Rangers e o echipa de taietori de lemne, ba ca sunt cea mai slaba echipa din liga, ba ca Unirea daca avea o grupa tare era mai rau decat Debrecen, ba ca in uefa sunt echipe si grupe mult mai tari. Dragii mei frustrati, echipele din uefa au ajuns in uefa pentru ca sunt niste echipe slabe care nu au terminat pe primele pozitii, iar cele care au terminat pe primele pozitii au mancat bataie de la acelea “slabe” din liga la baraj, da ati auzit bine, baraj. Dar ce naiba sa stiti voi de baraj, m-as mira daca nu sunteti din aia care il pupa in fund pe cioban pentru 10 lei. Cum naiba sa spui ca grupa urziceniului e slaba. Voi nu ati vazut meciul tur-retur sevilla-stuttgart. In ambele partide au ratat nemtii mai rau ca romanii, iar la spanioli acasa i-a facut muci. Asa ca terminati cu prostiile si fiti realisti. Echipe slabe sunt galatasaray si fenerbahce care mananca bataie si fac egaluri cu niste echipe praf si pulbere, anderlecht care nu sufla in fata lui standard care-i vai si amar de ea in liga, iar praga este o echipa de pluton, ca sa nu mai zic de restul din grupele voastre “puternice”. Voi nu vedeti ca jucatorii care sunt in teren nu alearga, nu stiu sa dea pase de 3 metri, asta ca sa nu mai zic de suturi spre poarta, ca de obicei numai din alea sunt, maxim 2-3 pe meci.

  88. Spunea Julian, la November 6th, 2009 at 4:06 pm

    @Un stelist oarecare
    traiesti doar in prezent, uiti ce s-a intamplat anul trecut sau anii trecuti, echipele enumerate de tine tremurau pe Ibrox si inca o mai fac, lasa tu ca i-a batut sevilla, sevilla poate lua bataie de la Gijon, poate fi facuta muci de Stuttgart si sa ii umileasca pe Barca sau Real. Au facut un meci mare asa cum a facut si Urziceniul. Si eu sunt stelist de cand m-a facut mama si plang de ciuda cand vad ca jucatorii nu au nicio legatura cu fotbalul si pentru asta mai sunt si platiti regeste, cat iei tu leafa intr-o viata ia unu din asta in 3-4 ani, sa nu mai zic de antrenor, care este total pe dinafara (aici ma refer si la Sabau si la Conceicao si la Stoichita).
    Steaua ce a facut in liga??? Ma doare sa recunosc, dar ce au facut? In afara de cele mai multe galbene, cele mai multe faulturi facute, cea mai proasta aparare, cea mai proasta posesie, si cu 1 sut pe poarta pe meci! Spune-mi tu ce a facut sa merite sa ne ducem la stadion si sa ne imbolnavim de nervi. Spunea unu ca baietii (fotbalistii) nu au nicio vina si sa nu-i mai injure. Pai mai prietene, tu nu-l vezi pe Bicfalvi ca joaca in ciuda P…II. ala e jucator de fotbal, cel mult l-as baga la grupa mica de balerine, ca pica exact ca o fetita, jucatorii astia au bagat steluta 2 in b si tu vrei sa faci performanta cu ei? Si am zis doar unul care e cel mai prapadit, ca daca ii iei pe toti la rand steaua are maxim 5 fotbalisti in lot!

  89. Spunea Cypry, la November 6th, 2009 at 4:26 pm

    @Julian
    Nimeni nu zice ca Unirea nu-si merita locul, sau ca Unirea nu e o echipa extraordinara, dar trebuie sa admitem ca Rangers si Stuttgard sunt sub nivelul echipelor intalnite de Steaua si Cfr..
    Nu putem compara pe Arsenal, Lyon, Real Madrid, Bayern Munchen, Chelsea, Bordeaux sau Fiorentina cu adversarii Unirii.
    Am spus si o repet acest lucru nu diminueaza cu nimic meritele Urziceniului, dar sa fim si realisti si sa recunoastem ca e ceea mai accesibila grupa pe care au avut-o echipele noastre in ultimii 4 ani.

  90. Spunea Julian, la November 6th, 2009 at 4:42 pm

    Corect si ce spui tu, dar Bayern era de batut, era in criza, ca si acum, Fiorentina era o echipa mediocra atunci (cel putin in aparare) si este si acum. Aceste doua echipe sunt de nivelul lui Stuttgart si Rangers. Partea nasoala e alta. Eu cand zic ca Steaua a avut sanse mari dar nu a avut jucatori, nu m-am referit la a se califica mai departe in grupe, ci la a accede in primavara de pe locul 3, ori in ultimul timp au fost pe 4 si sa nu uitam ca alea cu care s-a batut steaua pt locul 3 chiar erau formatii slabe. Bordeaux la acel moment era o echipa slabuta, fata de acum, si de aici eu trag concluzia ca aia chiar invata din experienta, lucru care nu-l putem spune si noi. Sincer, nu vreau sa laud Unirea Urziceni, dar e singura echipa pe care pe mine ma face sa simt ca traiesc, cel putin in acest moment, exact cum au facut pe rand, steaua, rapid si chiar cfr cluj. In schimb, timisoara si dinamo sunt niste dezamagiri continue. Nu stiu de ce vor sa ajunga in europa daca se fac de ras an de an?

  91. Spunea Cypry, la November 7th, 2009 at 7:35 am

    @Julian
    In mare parte ai dreptate, doar ca psihicul jucatorului roman nu-l ajuta deloc..
    Cand au meci cu echipe de renume tremura ca frunza-n vant..
    Iti dau dreptate Slavia Praga era de eliminat,cu Fiorentina mai greu dar merita incercat, doar ca eu vorbeam de sanse reale de calificare in primavara Champions League…mereu am avut adversari de super-clasa (fie si cu numele)..

Ai ceva de spus ?

 

Ceilalti redactori