2
November

Jalnic

Postat in Liga I de Radu Banciu
 

Dan Petrescu a făcut un circ colosal în timpul şi mai ales după meciul cu Craiova. Reacţiile sale n-au nimic omenesc în ele. Sunt pur şi simplu izbucniri animalice. Antrenorul campioanei României nu se poate controla şi nu poate răspunde pentru gesturile ori vorbele lui. A devenit enervant să-l suportăm la fiecare meci. Cu o asemenea purtare, omul ăsta ar trebui interzis definitiv pe stadion. Să-şi conducă echipa din faţa televizorului, cum fac atâţia suporteri din toată lumea!

De cele mai multe ori, lui Petrescu îi lipseşte luciditatea. În orice caz, sâmbătă seară i-a lipsit cu desăvârşire. Craiova a fost net peste Urziceni. Au existat momente în care ar fi trebuit să-ţi fie jenă că pe teren se află campioana ţării. Unirea n-a propus fotbal, tot ce şi-a propus se poate rezuma în două vorbe: ură şi încleştare. Golul din minutul 90 e pură întâmplare şi chiar sfidare la adresa bunului simţt. O lovitură liberă din apropierea centrului terenului bătuta ciobăneşte în careu şi reluată cu capul de Bilaşco în faţa unei apărări încordate de situaţia din clasament.

Devenit excesiv în orice apreciere, pur şi simplu obsedat de arbitraj, Dan Petrescu îşi pierde din credibilitate cu fiecare meci pierdut sau câştigat. În primul rând, printre semenii lui.

185 comentarii la 'Jalnic'

Aboneaza-te la comentarii prin RSS sau TrackBack la articolul 'Jalnic'.

  1. Spunea rgtbhrte, la November 2nd, 2009 at 9:18 pm

    Mai ales ca in ultimul timp i s-a urcat la cap lui dan petrescu. Se crede mare antrenor dar ca om este un caracter josnic ce merita dispretuit.

  2. Spunea popescu, la November 2nd, 2009 at 9:30 pm

    TOT RESPECTUL PENTRU ARTICOL .ACESTA E ADEVARATUL DAN PETRESCU SI JOCUL PLIN DE URA AL UNIRII. DOMNULE RADU BANCIU SA VA DEA DUMNEZEU SANATATE SI PUNETI ARTICOLUL MAINE PE PRIMA PAGINA IN PROSPORT. INTR-ADEVAR A TI AVUT OCHI SI FLER CAND A TI VAZUT ACEST MECI.

  3. Spunea aezakmi, la November 2nd, 2009 at 9:30 pm

    Hai mai taci dreacu papagalule… ala macar e diliu pe fata dar figura ta cere mai multi pumni ca a lui datorita infatuarii si nesimtirii tale

  4. Spunea soru, la November 2nd, 2009 at 9:31 pm

    e preea vehement

  5. Spunea iencsi23, la November 2nd, 2009 at 9:31 pm

    nu inteleg de ce ceilalti antrenori il mai suporta pa acest CLOVN care in campionat nu stie decat sa tipe si sa injure ca ultimul nesimtit, eu cred ca ar trebui sa-l ia pe MIMI cu el si sa se duca in padure (acolo pot tipa cat vor, desi nici animalele din padure nu sunt obligate sa-i suporte).eu unul as propune un boicot inpotriva acestui JALNIc……

  6. Spunea KOO, la November 2nd, 2009 at 9:32 pm

    AVETI DREPTATE DOMNUL BANCIU ,

  7. Spunea Arminius, la November 2nd, 2009 at 9:32 pm

    De asta Petrescu nu va fi niciodata un antrenor mare. Cum ar fi daca Ferguson, Ancelotti, Mourinho, s-ar manifesta asa?! Daca ar fi antrenor in Anglia, lumea ar rade de el! Dar cine stie, poate “afara” nu se va mai comporta asa. Iar Urziceniul niciodata nu a jucat ceva. A facut un egal slab cu Stuttgart, au tinut de minge, dar nimic constructiv, iar cu Rangersul, norocul de a invinge o echipa care nu se regaseste. Hai sa-i vedem de aici inainte! Sa faci o surpriza e usor, mai greu e sa te mentii la nivelul si statutul adus de surpriza.

  8. Spunea Adytze, la November 2nd, 2009 at 9:32 pm

    Un dobitoc si jumate , Petrescu asta

  9. Spunea Andrei, la November 2nd, 2009 at 9:32 pm

    Deocamdata Dan Peterscu a demonstrat ca este cel mai bun antrenor din Romania.

  10. Spunea antibanciu, la November 2nd, 2009 at 9:34 pm

    banciule ce nu te plac eu cu stilul tau de acrit onanist ( iti place sa te mangai pe urechi cu cuvintele tale apasate si pline de rrrrauri) dar articolul asta a fost corrrrrect.
    jos palaria maestre !

  11. Spunea crinul negru, la November 2nd, 2009 at 9:34 pm

    in ultimele aparitii am impresia ca banciu a mincat mancarea la pisici si a baut apa la caine , e foarte excitat de fenomenul fotbal,(vezi si articolul de azi, i se puse lui pe unirea,probabil ca el e aproape de desprtire de…potenta). mai banciule treci tata la oina ca acolo nu deranjezi si nici nu te faci de ras.PENIBILULE !!!

  12. Spunea gogu, la November 2nd, 2009 at 9:36 pm

    Se spune ca echipa e oglinda antrenorului. Atunci cand il ai pe mitica bucsaru, omu’ lu Base’, in spate, la obrajii subtiri ai lu’ meme si ai lu’ bursucu’, la ce puii mei te poti astepta.
    Unirea e o echipa care a luat campionatu’ la ordin, asa cum se ia, de obicei in romania. Asa l-a luat si cefereu’, ca doar arpi corespondeaza prin email cu base’.

  13. Spunea Mich, la November 2nd, 2009 at 9:37 pm

    Am impresia ca Dan Petrescu a devenit cel mai bun antrenor din Romania (oare?) datorita arbitrilor, victime ale isteriilor lui.

  14. Spunea orwell, la November 2nd, 2009 at 9:37 pm

    bun articolul. chair am ce sa citesc pe blogul asta, felicitari Radu Banciu !

  15. Spunea dinamodinamo, la November 2nd, 2009 at 9:38 pm

    da, cum mai spunea cineva mai jos, nici eu nu agreez stilul acru al autorului, dar acest articol e pe sufletul meu. Cum banciu e un jurnalist bun dar prea intunecat, petrescu e un antrenor bun dar prea agitat

  16. Spunea rares992, la November 2nd, 2009 at 9:39 pm

    corect. petrescu e un anternor bun, altfel n-ar fi luat campionatul, dar se manifesta ca un gibon cu curul rosu la toate meciurile . face asa pentru ca i se permite. as sa-l vad antrenor in italia sau anglia de unde se presupune ca ar avea oferte, sigur nu s-ar comporta asa!

  17. Spunea Spinu, la November 2nd, 2009 at 9:41 pm

    Dom’ Radu, las-o mai moale cu criticele la adresa Antrenorului DAN PETRESCU, ca nu ai capacitatea sa judeci un asa Mare Antrenor al Fotbalului Romanesc; iar ca un “Educat” al Jurnalisticii nu cred ca te lasa disciplina si cultura sa judeci omul Dan Petrescu. Numai daca faci parte din progeniturile comuniste, sau esti prieten cu fostele lui amante ai acest josnic curaj. In rest, cu gramatica Romana stai bine. Succes la scris!

  18. Spunea mikai, la November 2nd, 2009 at 9:41 pm

    Bravo Banciu,felicitari pt articol,obiectivitate si realism cat cuprinde….mi-a placut

  19. Spunea horatiu, la November 2nd, 2009 at 9:41 pm

    ….pacatul tau …Radule ca scrii asa rar…cand o sa comentezi meciuri in champions…ca e de jale cu baietii de acolo…sau mogulu’ nu are curaj sa te lase..:-??………la radio esti de belea…complimente..!!!

  20. Spunea sorin, la November 2nd, 2009 at 9:44 pm

    felicitari ptr articol

  21. Spunea MACARONE, la November 2nd, 2009 at 9:49 pm

    Punctul pe “i” ! Ca de obicei…
    Banciule, sa ai sanatate in oase !

  22. Spunea marius, la November 2nd, 2009 at 9:55 pm

    absolut de acord cu aproape tot articolul. lovitura libera a fost aruncata englezeste in careu iar bilasco a reluat cu capul cu spatele la poarta! golul a fost o reusita destul de rar vazuta pe stadioanele noastre

  23. Spunea pogues, la November 2nd, 2009 at 9:56 pm

    mersi radu. forever anti steaua .

  24. Spunea eugen, la November 2nd, 2009 at 9:58 pm

    Ca Dan Petrescu este o fire vulcanica si uneori exagereaza..sint de acord.
    Si probabil ar trebuii sa se controleze.

    Dar ca Unirea nu a jucat nimic…cu asta nu pot fi de acord. A doua repriza cele 2 echipe au jucat un fotbal cu mult peste ceea ce se vede in campionatul nostru.

    Si evident Craiova merita o linie de clasament mai buna. Are un lot bun, dar din pacate nu reuseste sa acumuleze puncte…

  25. Spunea eu, la November 2nd, 2009 at 10:00 pm

    Ai dreptate, asemenea huligani nu au ce cauta in fotbal. Si el si stoica s-au comportat ca 2 animale duse la taiere, oameni din neanderthal, exemplare grobiene ale speciei umane. Asemenea terminati nu au ce sa caute in societate. Nu am nimic cu cei doi, erau oarecum simpatici cateodata ( majoritatea mai mult penibili ) dar cand am vazut cum s-au manifestat la meciul cu Craiova, sincer am fost socat.Cineva ar trebui sa ii potoleasca pe acesti doi maimutoi.

  26. Spunea R, la November 2nd, 2009 at 10:00 pm

    Mult prea vehement si “inclinat” scris!

  27. Spunea makanaky, la November 2nd, 2009 at 10:04 pm

    aceste lucruri i se trag de la “exemplul” de langa el, adika de la MM Stoica care numai conducator nu e(la gesturi ma refer); e pacat, ar trebui sa fie mai ponderat in anumite reactii, la urma urmei e un antrenor f bun si e pacat sa se faca de rusine astfel!

  28. Spunea marius, la November 2nd, 2009 at 10:05 pm

    Dan Petrescu a fost un foarte bun jucator respectat si iubit de multi.
    Ca antreneor se dovedeste a fi deasemenea foarte bun. Aici nu este vorba numai de Unirea Urziceni….sa nu uitam ca era sa cistige un titlu si cu Sportul Studentesc (atunci probabil nu a fost lasat sacistige).
    Dar cine este acest Baciu care scrie cu atata incrincenare despre Dan Petrescu … este un neica nimeni care-si da si el cu parerea si vrea sa faca pe desteptul…nu ca ar fi destept…numai ca vrea sa para.

  29. Spunea mat, la November 2nd, 2009 at 10:05 pm

    Bai hahalero care esti! Banciule care esti! Ai jucat vreodata fotbal? Sa vezi si tu cum e? Vad ca te pricepi sa critici pe altii. Nici sa ii stergi ghetele lui Dan Petrescu nu meriti! Fotbalul e un joc de barbati, nu ai ce cauta tu acolo!

  30. Spunea alwn, la November 2nd, 2009 at 10:06 pm

    eu inteleg ca golul din min 90 a fost “pura intamplare” (asta desi acelasi bilasco mai ratase vreo 3 situatii bune pe final) dar sa zici ca un gol regulamentar e o sfidare la adresa bunului simt e un lipsa de profesionalism din partea ziaristului ( asta ca sa fiu politicos. Banciule, mai bine revino la campionatul bulgaresc si mistourile tale ieftine si nesimtite si lasa-i pe altii sa inscrie cum se pricep

  31. Spunea Soare, la November 2nd, 2009 at 10:07 pm

    bun articolul. cred ca Dan Petrescu daca ar lua cate un Valium inainte de fiecare meci , altfel de om ar fii. De la Chelsea l-ar da afara secunda urmatoare daca ar actiona asa. Si ce om era pe teren ! antrenorul dan petrescu e mult sub fotbalistul dan petrescu din pct de vedere al comportamentului

  32. Spunea fane, la November 2nd, 2009 at 10:08 pm

    Dan Petrescu e un fel de Vadim Tudor al fotbalului romanesc, ar trebui MM-ul sa-i aminteasca mai des sa-si ia pastilele

  33. Spunea jack, la November 2nd, 2009 at 10:10 pm

    Desi nu sunt un fan al lui Radu Banciu trebuie sa admit ca articolul acesta este unul foarte reusit.Petrescu sa ne mai lase cu fitele si cu comportamentul sau care lasa de dorit chiar si in relatiile cu proprii jucatori.Atat MM cat si Petrescu depasesc limita bunului simt,uneori intentionat,pt a pune presiune pe arbitrii si adversari.Cei doi par cateodata ca intra in transa,sunt de nerecunoscut.Petrescu e un antrenor cu rezultate foarte bune,dar pierde mult prin iesirile sale necontrolate

  34. Spunea Dani, la November 2nd, 2009 at 10:10 pm

    Cine esti dumneata,domnule Banciu,ca eu nu prea am auzit de dumneavoastra?De Dan Petrescu am auzit,si inca foarte multe(in proportie de 99% de bine),dar de dumneata n-am auzit nici de bine nici de rau!De cand un NIMENI isi da cu parerea despre cineva care a realizat ceva in viata?

  35. Spunea vlad, la November 2nd, 2009 at 10:10 pm

    wow, te credeam un om obiectiv, se pare ca nu esti. Unirea Urziceni a fost clar peste Craiova, in prima repriza oltenii nu au miscat deloc. Ma indoiesc sa fi avut vreo ocazie. Baietii de la Urziceni sunt mai tehnici, au un joc de pase clar superior si in niciun caz nu isi castiga meciurile prin statura, cum a incercat sa insinueze Mititelu. Toata linia lor de mijloc este sub 1,70, Apostol, Frunza, Paduretu, Tibi Balan… Pot sa recunosc si eu ca faza de la primul gol al Craiovei a fost fabuloasa, dar atat… in rest jocul lor este super individualist!

  36. Spunea Serban, la November 2nd, 2009 at 10:11 pm

    da ma, bine ca esti tu destept..de parca tu nu o tii doar in dodii, vorbind aiurea mereu…fi serios…fizicianule :P

  37. Spunea ampersand, la November 2nd, 2009 at 10:15 pm

    ca antrenor, credibilitatea ti-o castigi prin rezultate si prin aprecierea jucatorilor ce-i conduci.

  38. Spunea explorish, la November 2nd, 2009 at 10:18 pm

    un articol la fel de absurd extremist ca si personajul despre care e.

  39. Spunea bogdan, la November 2nd, 2009 at 10:22 pm

    Asa este, are calitati de tehnician si ochi la fotbalisti, dar e bolnav psihic, probabil ca si asocierea cu alt caz patologic, Meme, ii acutizeaza problemele. E caz medical, serios, nu se poate tolera asa ceva, meci de meci e la un pas de bataie sau de infarct, trebuie suspendat pina nu se termina rau de tot.
    Mai trist este ca lipsa de reactie a LPF, FRF, creaza un avantaj clar pt Unirea pt ca arbitrii sunt tot mai timorati. Mare pacat, are merite mari acolo, dar ce face pe margine e circ de proasta calitate, trebuie oprita bataia asta de joc, sau trimis la psihiatru, asta nu mai e gluma. In orice tara mare, ar fi suspendat constant, nu se tolereaza astfel de iesiri, chiar cind are dreptate. Pai ce-ar fi trebuit sa faca Talnar la Iasi cind au luat golulul egalarii din ofsaid de 10 m ? Va dati seama ce ar fi facut Petrescu la asa ceva ?

  40. Spunea vasea, la November 2nd, 2009 at 10:24 pm

    BANCIULE cum poti tu sa dispretuiesti asa echipele care au ramas in cursa pt. cupa ro.??? Numai 2 echipe sint de top ramase iar restul ‘”CIURUCURI” cum ai zis TU. care sint cele 2si care sint ciurucurile?? DINAMO?,CFR?,VASLUI?,BRASOV?,CRAIOVA?,ASTRA? Care din ele sint ciurucuri????sa nu zici ca nu stii cind ai zis !!!! la SPORT TOTAL FM io ascult din strainatate
    si sa-ti fie rusine……

  41. Spunea julian, la November 2nd, 2009 at 10:25 pm

    In afara de 2-3 comentatori realisti, vad ca pe aici s-au strans contestatarii antrenorului Dan Petrescu. Este pacat ca atacati un om care se implica total, fata de multi altii care isi iau cascavalul si-i doare fix in pix de restul… adica de voi… suporterii, pardon, huliganii. Daca ar fi fost antrenor (si va fi) in Italia, Anglia, sau unde vreti voi, nu ar avea motive sa faca precum gibonul cu fundu’ rosu, pentru ca acolo nu exista becalieni, borceni, padureni si muuulti muulti altii de genul, iar o greseala a arbitrului este doar o greseala, nu o directiva.
    Sincer sa fiu, nu-mi place de dumneavoastra domnule Banciu, chiar deloc, dar asta nu ma face sa nu va respect munca pe care o depuneti si asta ar trebui sa faceti si dumneavoastra, prin a inceta sa atacati oamenii care muncesc trup si suflet, cu bune si cu rele. Iar daca ati vazut Craiova net peste Urziceni, inseamna ca v-ati uitat cateva secunde la televizor si apoi v-ati dat cu parerea, ceea ce este foarte grav in meseria pe care o practicati. Lovitura aceea ciobaneasca, asa cum o caracterizati cu nonsalanta, nu numai ca exprima o ura pe care ar trebui sa o staviliti, ci si o mare naivitate in a crede ca stapaniti fenomenul. Mai uitati-va la o partida de fotbal din Anglia, Spania, Italia, Germania, Franta si sa vedeti acolo cati ciobani joaca si centreaza asa ciobaneste. Sunt denumiti jucatori de clasa, dar inapoiatii aia nu stiu de domnia voastra, ca altfel nu ar mai scrie asa laudativ despre ciobanasi si nici patronii nu le-ar mai umple buzunarele cu bistari. Sa fiti sanatos si uitati-va la un meci inainte sa-l comentati, ca la cata rautate aveti, ma mir ca nu l-ati luat pe Trica la bataie ca nu a putut sa le rupa picioarele ciobanilor.

  42. Spunea in sfarsit un articol bun, la November 2nd, 2009 at 10:29 pm

    era cazul sa va dati seama de acest petrescu pe care toti l-ati luat in brate si il vedeati si antrenor la chelsea( niciodata) ce circ ieftin face si campionatul trecut a fost pierdut de DINAMO ,nu castigat de ei….

  43. Spunea Sibelius, la November 2nd, 2009 at 10:32 pm

    Dom’ profesor, adevarul e intotdeaua la mijloc.
    Dan Petrescu are intr-adevar iesiri de om bolnav cu nervii. Din pacate el e imaginea fidela a fotbalului nostru. Poate totusi se maturizeaza “D

  44. Spunea bogdan, la November 2nd, 2009 at 10:32 pm

    banciule, du-te tata in gara la pocreaca si ramai acolo! la cata ura ai pus in articolul asta, tind sa cred ca a fost scris la comanda! petrescu deranjeaza mafia, si asta nu le convine.

  45. Spunea Dumi, la November 2nd, 2009 at 10:33 pm

    ahhh acest articol e pe bune sau se vrea ironic?

  46. Spunea liviug, la November 2nd, 2009 at 10:33 pm

    aici ai dreptate! ai zis bine!
    pacat!mare pacat! D.P dar ar sta linistit,ar fi bine si pentru el si pentru echipa… DOAR M.M ar suferii!

  47. Spunea adi, la November 2nd, 2009 at 10:35 pm

    Banciule tata…sunt un fan de-al tau…dar la faza asta exagerezi…abia astept primavara, sa te vad cum te uiti tu la Urziceni in primavara UCL ( cum face un egal pe teren propriu ) si la Marseille cum ia bataie de la Sahtior prin cupa uefa…
    sunt convins de faptul ca o sa gasesti tu, ca intotdeauna, o modalitate de a relata lucrurile intr-o lumina care sa ‘te scoata’…dar totusi eu cred ca si u esti constient de anumite lucruri, dar pur si simplu asta e stilul tau de a face presa sportiva…
    Offtopic…l-am vazut pe Miu azi pe la gsp…si imi adusai aminte ca l-ai facut praf mai acum o saptamana…saracu de el…te evita..:)))))

  48. Spunea george gruia, la November 2nd, 2009 at 10:39 pm

    Esti un ziarist de kkt, caruia i-a intrat in cap ideea ca detine adevarul absolut, mai ales in materie de fotbal, care acum doua saptamani il pupa in dos pe cel care acum, crezi tu, il face praf.

  49. Spunea piti, la November 2nd, 2009 at 10:47 pm

    SuperDan Petrescu trebuia sa fie antrenor la nationala, nu fiul lui Lucicamaica care sa ne faca de ris cu 0-5 cu Serbia.

  50. Spunea neutru si obiectiv, la November 2nd, 2009 at 10:49 pm

    Domnule Banciu , de acord comportamentul lui dan petrescu lasa de dorit dar altceva vreau sa spun. Afirmi ca u craiova a fost net superioara urziceniului. domnule banciu la ce meci te-ai uitat dumneata ? Am vazut meciul ,craiova a avut momente din meci bune,dar in nici un caz nu a fost net superioara. Si ocaziile le-au avut mai clare si mai numeroase urziceniul. Posesia cred ca a fost relativ egala.Asa ca nu stiu de unde ai dedus ca oltenii au fost cu mult superiori urziceniului. Te sfatuiesc sa mai vezi inca vreo 10-15 ani de fotbal si dupa aceea sa te pronunti asupra unui meci.

  51. Spunea Mihai, la November 2nd, 2009 at 11:02 pm

    Radule sa stii ca te admir pt realismul tau si esti baiat intelegent, dar cam prea dur la adresa lui Ptrescu. Bafta multa esti tare!!!

  52. Spunea Bizzy, la November 2nd, 2009 at 11:02 pm

    AI dreptate Radule. E incredibil cum poate sa faca asa. Nu-i inteleg reactiile. Orice decizie ia arbitrul innebuneste…

  53. Spunea Vlad Iasi, la November 2nd, 2009 at 11:02 pm

    Tot pentru cei de la usa cortului scrii mai baiatule!!!
    Vezi-ti tu de viata ta si lasa-i pe cei care stiu si fac dovada ca pot, sa scrie!
    Daca am ajuns sa primim lectii de morala de la unul ca tine inseamna ca jiji beeecali iese presedinte. Am convingerea ca-l votezi numa ca fii tu mai cu motz!
    Sanatate langa penescu-ti doresc!

  54. Spunea tripleaaa, la November 2nd, 2009 at 11:05 pm

    Cand ai dat titlul articolului ai fost inspirat. Ceea ce ai scris tu e chiar JALNIC.

  55. Spunea danut, la November 2nd, 2009 at 11:07 pm

    bine ca esti tu destept, ma baniciule……..

  56. Spunea igor, la November 2nd, 2009 at 11:16 pm

    Romanii neam de cacat, curve proaste!

  57. Spunea Marius, la November 2nd, 2009 at 11:19 pm

    Inainte sa-i scoti paiul din ochiul lui DP mai bine ti-ai scoate barna din ochiul tau!

  58. Spunea Lazial, la November 2nd, 2009 at 11:21 pm

    BRAVO RADULE! AI PERFECTA DREPTATE! PUNE ARTICOLUL PE PRIMA PAGINA. FELICITARI!

  59. Spunea alex, la November 2nd, 2009 at 11:29 pm

    cand com pe la tv si prin articole esti un mare istet,dar cand vb cu vreun becali,iancu sau borcea nu sti cum sa-i pupi in partea dorsala…esti un narcisist,la fel ca si majoritatea patronilor din liga lui mitica!!

  60. Spunea petrescu, la November 2nd, 2009 at 11:30 pm

    …un idiot si jumatate bANCIu asta

  61. Spunea DAN, la November 2nd, 2009 at 11:30 pm

    ba baiatule , daca esti chel nu inseamna ca esti si inteligent . chiar ai o impresie prea buna despre tine , dar de fapt esti un ingimfat . mai citeste-ti odata articolu de mare ” jurnalist ” esti plin de ura si invidie . Si apropo , DAN PETRESCU in meseria lui e printre cei mai buni , tu esti un mare cacat cu ochi …

  62. Spunea l337_owner, la November 2nd, 2009 at 11:30 pm

    “O lovitură liberă din apropierea centrului terenului bătuta ciobăneşte în careu şi reluată cu capul de Bilaşco în faţa unei apărări încordate de situaţia din clasament.” M-ai dat gata, zau! Golul e gol ce mai incoace si-ncolo. Bine ca nu ne explici cum ochii lui Bilasco scaparau animalic in timp ce musca din apararea de fecioare virgine a Craiovei. Saracele!

  63. Spunea GOGU, la November 2nd, 2009 at 11:31 pm

    corect si la subiect!

  64. Spunea julian, la November 2nd, 2009 at 11:33 pm

    Imi permit sa revin cu un amanunt domnule Banciu, ati scris ca urziceniul “n-a propus fotbal, tot ce şi-a propus se poate rezuma în două vorbe: ură şi încleştare”. Nu se poate sa nu va dati seama ca tocmai in asta consta un joc de fotbal, intr-o inclestare continua, o lupta pe viata si pe moarte, dorinta imensa (dusa in limitele fair-playului, binenteles), de a invinge sau de a pleca cu capul sus, chiar daca ai pierdut, pentru ca stii ca ai luptat. Degeaba va uitati la meciuri de la diferite turnee si va minunati cum alearga aia, cum se lupta, cand in campionatul asta mizerabil doar 2-3 echipe mai au acest spirit si tocmai pe aceia ii criticati. Eu ca suporter prefer sa vad echipa favorita invinsa, dar sa se vada ca au vrut, ca au luptat. In concluzie, va rog sa cititi urmatoarea declaratie: “Pregătisem meciul pentru a nu lua gol în prima repriză, iar în actul secund să dăm lovitura. Dacă la pauză ar fi fost egal, sînt convins că am fi cîştigat”
    EUGEN NEAGOE, antrenor U Craiova. Hmmm… sa dam lovitura, dar ce… jefuiau o banca cumva? Cine s-a aparat si cine a facut antijoc? Cred ca Urziceniul! Sunt chiar sigur, doar s-a vazut, cel putin stiu sigur ca Radu Banciu asa a vazut! PACAT!

  65. Spunea coco, la November 2nd, 2009 at 11:33 pm

    Gigi Becalii e un cioban, conducatorii de la dinamo niste slugii….Dan Petrescu nu are ce cauta pe stadioane. OK ,dar atuncea cine daca nimeni nu e bun iar tu banciule , sunt curios ,pe cine o sa mai critici

  66. Spunea vlad, la November 2nd, 2009 at 11:35 pm

    Intrebarea este cand o sa emigreze acest ”mare antrenor”?
    Poate pleaca si MM cu el sa bata si spectatorii prin Anglia!!

  67. Spunea dan1962, la November 2nd, 2009 at 11:38 pm

    Am citit articolul asta de doua ori si nu imi vine sa cred. Credeam ca intre toti guduratorii de la prosport, Banciu mai are un pic de luciditate. M-am inselat crunt.Domnule Banciu, chiar dumneavoastra ati scris aceasta mizerie ? Sau ati imprumutat pixul de la Mironica ? Daca ati vrut sa transmiteti un mesaj, ati reusit. Cel mai potrivit titlu ar fi fost :”Calcati-l pe cap”. O atitudine tipic comunista. Si daca va ascult putin mai atent, chiar aveti un discurs de activist. Oh, parca vad cum ati fi scris daca CL s-ar fi transmis la pro tv. Ce l-ati mai fi ridicat in slavi pe luptatorul Dan Petrescu. Ce ati mai fi strigat, - Du-te Bilasco, du-te…!!! Dar asa, cel mai bine este sa-l calcam pe cap pe Petrescu. Oare veti avea vreodata tupeul sa-l priviti in ochi pe Dan Petrescu. Eu zic ca da.

  68. Spunea Treadstone, la November 2nd, 2009 at 11:40 pm

    Jenant articol…o invidie de neinteles…asta e felul lui de a se exterioriza…lovitura libera batuta ciobaneste ..pai de ce n-a batut craiova ciobaneste sa bata ea cu 3-2?? poate lovitura aia au repetat-o la antrenamente. ai fost cumva sa vezi vreun antrenament al lui Dan la Urziceni? sunt convins ca nu. mai degraba te-ai dus la marseille sa-i vezi cum se fac de ras si anul asta..cred ca de aici toata frustrarea, nici cand nu ia Lyon campionatul Marseille nu e in stare…macar au antrenori calmi si diplomati obisnuiti cu infrangerile si marile esecuri…Poti sa latri in continuare ptr ca: Nu mor caii cand vor caini!

  69. Spunea 2449, la November 2nd, 2009 at 11:41 pm

    intr-adevar…jalnic. dai dovada de extremism, nu uita tu esti jurnalist. sau cel putin te dai unul.

  70. Spunea dragos, la November 2nd, 2009 at 11:42 pm

    Desi aveti dreptate cand vine vorba de inabilitatea lui Dan Petrescu de a-si controla iesirile, va gasiti intr-o mare eroare cand vine vorba de fotbalul practicat de Unirea Urziceni. Aceasta inclestare oarba si acesta ura se traduc prin dorinta de a castiga cu orice pret in totala antiteza cu mentalitatea colectiva echipelor romanesti care se multumesc cu deja proverbiala “Cazatura de pe un cal frumos”. Craiova are rare momente de stralucire afundate in mediocritatea care a dus-o pe locul binemeritat din clasament. Macar sa vedem si la nationala aceasta dorinta oarba de a lupta si de a castiga cu orice pret. Poate toate golurile Greciei de la CE au fost o sfidare la adresa bunului simt dar trofeul ramane. Daca parerea mea nu a fost in ton cu cea lantului de agramati / aplaudaci care il urasc pe Dan Petrescu imi cer scuze. Poate si reactia dvs a fost tot una tip Dan Petrescu..impulsiva, nejustificata si pripita. O seara placuta

  71. Spunea alex, la November 2nd, 2009 at 11:43 pm

    bravo bancile este prima oara cand ai dreptate …omul ala daca il putem numii asa e jalnic dupa ce ca arata asa cum arata mai face si ca toti dracii

  72. Spunea marianbluelion, la November 2nd, 2009 at 11:43 pm

    Domnilor,respectati dreptul la opinie ,chiar daca vine de la un jurnalist cu furculita,cutitul si chiar si mancarea la dispozitie.Cat despre Omul Dan Petrescu nu pot spune ca a convins pe cineva doar lasandu-se privit la tv. Antrenorul Dan Petrescu e la inceput de drum si inca nu a ajuns maturitate.Cand o sa fie castigator de trofee ca Fergusson(scuzati comparatia) poate atunci o sa fie un miel calm si blajin pe banca .Respect domnule Radu Banciu.Cred ca lui nea Vanea i-ar fi placut mult de cum scrii.Keep Walking!!!!!!!!!!!!!!!!

  73. Spunea banciu labbagiu, la November 2nd, 2009 at 11:45 pm

    de cand n-ai mai vazut peezda mai banciu labbar gay

  74. Spunea cosma, la November 3rd, 2009 at 12:04 am

    in sfarsit un ziarist impartial si cat se poate de corect,sincer sa fiu se vede ca e scolit in eupropa pt ca ne.am saturat sa vedem pe micile ecrane tot felul de mascarici care se cred ziaristi care ei cica sunt impartiali si ii vezi prin galeriile echipelor din bucuresti strigand cat ii tine gura….respect banciu

  75. Spunea speed, la November 3rd, 2009 at 12:08 am

    bravo! ai mare dreptate, petrescu nu va ajunge niciodata antrenor european , poate doar in bulgaria sau polonia!

  76. Spunea TzarAnu, la November 3rd, 2009 at 12:13 am

    mah frate daca asta nu`i antrenor atunci voi nu suntetzi comentatori `shamar de tzara asta omu asta pune suflet in ceea ce face si vine un tzaran si face chestii deastea

    Eu unu mi`as cere iertare pt faza asta pt ca tu ca si comentator n`ai facut nimik in lumea asta de rahat in care traim da el macar o facut ceva are un renume … pe tine te aplauda lumea cand ajungi Stamford Bridge ????

    ToT respectul pt Dan Petrescu … !!!!!!!

  77. Spunea CHiCHiMICHi, la November 3rd, 2009 at 12:14 am

    bah, o sa arunc cu ciment pe voi toti, si pe urma-l pun pe Danutz Petrescu sa “unireze” pe voi ca sa va facem statui… habar nu aveti de fotbal …

  78. Spunea florin, la November 3rd, 2009 at 12:29 am

    Bai da’ voi ori aveti ceva cu Petrescu, ori aveti ceva cu Urziceniu, ca le mai iese ceva. Este singura echipa care misca in Europa. Pana una-alta, au 4 puncte dupa 3 meciuri in C.L.. Sa va aud, cate puncte au echipele din E.L.?
    La Glasgow a fost intamplare? Ce de mameluci! Pai daca din 10 okazii le-au intrat 4 in poarta, asta se cheama intamplare? Dar faptul ca au fost peste aia tot meciul, tot intamplare este?
    Invidiosilor, nu stiti cum sa improscati cu mizerii cana vedeti ca altora le iese! Tipic marlanesc!
    Ati uitat ca acum 2 saptamani nici ProSport, nici concurenta - nu ati suflat o vorbulita despre meciul Urziceniului, in ziua meciului? Nu v-ar fi rusine! Mereu trebuie sa demolati, la construit nu va pricepeti. Singurul lucru care va iese e sa distrugeti, prin a induce aceasta stare de nervozitate si de haos din capul vostru si printre cititori. Nu v-ar fi rusine! Stiu ca nu va e rusine, dar macar v-am scuipat.

  79. Spunea scorpionul, la November 3rd, 2009 at 12:30 am

    cat de trist poti sa fii ca sa iei apararea comportamentului unuia ca petrescu? cat de jos a decazut societatea romaneasca daca a ajuns sa se puna semnul de egalitate intre valoarea profesionala si comportamentul efectiv clinic al individului? cat de josnici am ajuns daca atunci cand unii sunt deranjati de un comportament grobian sunt “acuzati” de faptul ca “se dau inteligenti”? sunt constient ca nu toata lumea este educata, nu toata lumea are o etica sau o morala (ce cuvinte mari pentru Romania, nu?) dar niciodata nu voi fi in consens cu mitocanii. e mult prea trist pana unde am coborat si nu mai insist. adevarul este ca dan petrescu e prea plin de el, fapt care il duce la comportamentele aberante pe care le are. din acest motiv, atunci cand este in Europa se abtine deoarece stie care ii este valoarea europeana si isi da seama ca este ridicol. pe plan intern are toti tampitii sa-l caute in coarne si isi da in petec. asa l-ati creat si pe ceausescu, bicisnicilor. si nu numai pe el…

  80. Spunea eu, la November 3rd, 2009 at 12:32 am

    Banciule , eu am ce am cu ma_ta.
    Cred ca e la fel de retardata ca tine ca esti prea penal.
    Rapidist corcit ce esti , inaripatule.

  81. Spunea Laurentiu Cremene, la November 3rd, 2009 at 12:32 am

    Nu am vazut meciul,nu stiu ce a facut Petrescu,dar la gol n-ai dreptate,neicusorule!In orice campionat din lume
    s-ar centra asa”in ura”in ultimele minute(iar capul lui Bilasco a fost magistral).La rece:cine are 21 de puncte si 4 in UCL?O fi coleric,Bursucul,dar are rezultate:Si apoi in tambalaul din campionatul nostru nici nu e de mirare……

  82. Spunea alb-rosu_in_VN, la November 3rd, 2009 at 12:33 am

    De acord, e pur si simplu golaneasca purtarea lui Petrescu, nedemna de un antrenor al echipei campioane! Imaginati-va sa-i vedeti facand la fel pe Arsene Wenger, Alex Ferguson, Fabio Capello etc. Din cauza asta cred ca Petrescu nu va ajunge curand, daca va ajunge, sa antreneze in Anglia. Suspendarea si trimiterea lui in tribune nu mai e o solutie, poate doar construirea unui foisor de 50-60 de m inaltime de unde sa nu sa mai auda, sau pur si simplu arestarea sa la domiciliu in timpul meciurilor, ca sa nu ne mai streseze cu prezenta lui si sa nu-i mai streseze pe arbitrii care indraznesc sa mai dea si decizii contra Urziceni. Cata diferenta intre omul care parea sa fie la venirea din Anglia si ceea ce arata acum Dan Petrescu! Pacat, o fi un bun antrenor, dar are apucaturi de salbatic!

  83. Spunea RESPECT DAN PETRESCU!!!!!!!!CHELSEA 4 EVER, la November 3rd, 2009 at 12:39 am

    bANCIULE, LASA L IN PACE PE DAN PETRESCU. e cel mai bun antrenor pe care l avem…………..Dan viseaza 24/7 numai fotbal.oare ce o sa mai zici miercuri seara cand o sa i bata pe rangers si vor fi 99 la suta calificati in primavara Champions League. tu ai vazut cum se manifesta Mourinho sau Benitez! shut up , rezultatele vorbesc

  84. Spunea pentru shemale-i de aici, la November 3rd, 2009 at 12:41 am

    Bai gay-lor , vreti sa va fwuteti cu DAN PETRESCU de va intereseaza personalitatea lui ? credeti ca daca este coleric nu este bun la pat ?
    La antrenorat , doar chiorii nu vad rezultatele sale , si asta ma face sa cred ca varianta 1 este alegerea voastra.

  85. Spunea andy, la November 3rd, 2009 at 12:50 am

    Am mai spus-o si o repet, Radu Banciu este unul dintre putinii ziaristi din Romania
    Majoritatea sunt secretare, copisti, ingineri s.a.m.d.

  86. Spunea mascherano, la November 3rd, 2009 at 1:00 am

    domnule banciu in primul rand sunt curios daca cititi ce scriem noi aici, ma rog ceea ce merita citit. in al doilea rand va pun o intrebare: ce ati prefera un antrenor coleric si cateaodata nebun ca dan petrescu sau un tip calm ale carui indicatii se rezuma la “hai ma florine” ca eugen neagoie? pe toti ne enerveaza dan petrescu cu stilul lui dar cred ca trebuie sa trecem peste asta pentru ca omul este antrenor! iar despre meciul cu craiova nu a fost chiar asa. craiova a jucat repriza a 2a. asa ca domnule banciu, ce n-as da eu, superter craiovean din bucuresti fiind, sa faca petrescu ca nebunu pe banca universitatii? aveti mailul meu astept un raspuns.
    P.S.: cred ca si cu mamadou niang & company ar lua campionatul.
    tot ce am inteles eu din acest material e ca e facut inspre binele lui dan petrescu , pentru a-l cizela un pic ca sa fie un antrenor cu adevarat MARE

  87. Spunea draga scorpionule, la November 3rd, 2009 at 1:01 am

    una este sa te iei de Dan Petrescu, chiar daca exagereaza cateodata, are dreptul sa fie suparat cand ii este .batjocorita munca. Dumneata sau ziaristul acesta, nu va suparati daca munciti la un proiect o saptamana, zi de zi, implicare totala, sa va neglijati propria familie si apoi sa vina un nenea tert, care sa-si bage picioarele si sa va distruga munca? Probabil educatia, morala si etica profesionala nu va vor permite sa reactionati intr-un mod mai mult sau mai putin virulent, dar ganditi-va dragii mei ca acest lucru se repeta, iar si iar si tot ceea ce truditi se naruie in cateva secunde. Pana nu te pui in pielea celui pe care vrei sa-l critici, e mai bine sa-ti tii ideile in pantaloni, ca de acolo vin aceste critici asupra echipei. Daca ati citi mai atent veti vedea ca de fapt unirea urziceni cu al sau joc cu ura si cu inclestare, cu norocul centrarii ciobanesti, in mijlocul apararii craiovene apasate de locul in clasament, este atacata atat de neprofesional. Ori aici nu mai merge ulciorul, pentru ca romanul creator de ceausescu, s-a cam saturat de pacalici, a inceput sa aiba mai multe pretentii, dar ce sa faci cand tocmai cei care au condeiul incearca sa-i pacaleasca. Pana la urma draga scorpionule, meseria lui Dan Petrescu este de a antrena si de a avea rezultate, indiferent daca urla sau daca sta cumintel pe banca, iar el pana acum are rezultate si aceste rezultate fac din aceasta mizerabila societate romaneasca un loc in care poti zambi fericit macar pentru o secunda. Si stii ceva… MERITA!

  88. Spunea mihai, la November 3rd, 2009 at 1:02 am

    da ai dreptate banciule…dar trebuia sa observi acest lucru de anul trecut…de fapt toata presa trebuia sa obs acest lucru de anul trecul,si anume faptul ca dan petrescu si meme fac circ….dupa parerea mea e cel mai bun cuplu antrenor manager din tara sunt total dedicati munci si echipei..dar nu e frumos si mai ales nu e respectuos ceea ce face petrescu.el vrea sa antreneze in anglia..:))imi vine sa rad…pai ce sa faca el in anglia ca acolo managerii isi dau mana foarte respestuos daca au de criticat arbitrii ii critica doar la finalul meciului….in timpul meciului dau indicatii in mod civilizat…pai dan petrescu a nostru,desi cred cu tarie ca e cel mai bun antrenor roman la acest monent..urmat la o distanta colosala de ceilalti,ce sa faca el acolo?ca el tipa la arbitri la antrnorul advesrs..nici macar nu se imbraca la costum(se imbraca doar la meciurile de ch lg)..oricum doar voi presa il puteti schimba in bine..adica sa respecte mai mult arbitrii si antrenorii echipelor advrese,prin faptul ca il criticati…cu cat il criticati mai mult cu atat se va corija mai repede

  89. Spunea alb-rosu_in_VN, la November 3rd, 2009 at 1:04 am

    Da, e adevarat Petrescu a facut o echipa care joaca cu ura, trebuie sa ne asumam asta, fie ca ne place sau nu, dar asta e singura solutie sa te iei la tranta cu marile echipe ale Europei si sa nu te faci de ras. Si acolo se joaca cu o mare determinare, cu ambitie si cu incrancenare. Ne place sau nu, asa e in sport si chiar in viata. Acceptam situatia sau trecem la un spectacol de balet sau de muzica simfonica. Ce nu-mi place la Petrescu e atitudinea sa isterica (dublata de reactiile altui isteric, Mihai Stoica) din timpul meciului. Bun, de acord, poate pregati meciul din punct de vedere tactic mai agresiv, poate face antrenamente mai dure, specifice pentru cresterea agresivitatii etc, dar gata, in timpul meciului antrenorul isi cam termina treaba, mai da unele indicatii, face unele schimbari, dar nu urla animalic la arbitri, la jucatorii adversi, la propriii jucatori, nu striga, nu-i jigneste si nu-i injura pe conducatorii echipei adverse. Asta e deja prea mult, depaseste cu mult cadrul si limitele unui joc de fotbal. Pai el ii jigneste prin acest comportament in primul rand pe jucatorii lui, care daca nu sunt apostrofati, impinsi de la spate, etc se pare ca nu stiu sa joace. Dan Petrescu se comporta ca un cioban care fluiera la oi ca sa le indrepte pe drumul pe care vrea el! Mi se pare o lipsa de incredere in capacitatile intelectuale ale jucatorilor pe care nu stiu cum o mai suporta acestia. Probabil ca la sfarsitul meciului isi primesc primele in vestiar si asta-i face mai docili. Nu stiu, chiar nu pot sa inteleg cum nu a rabufnit nimeni pana acum. Chiar mi s-a parut ca l-a apostrofat pe Frunza ca dupa gol nu a venit sa se bucure in dreptul sau ci s-a dus sa se imbratiseze cu cineva de pe marginea terenului! Poate a fost doar o impresie, nu stiu. Petrescu a devenit un dictator al carui sfarsit va veni, mai devreme sau mai tarziu, ca al oricarui dictator. Asta ma face sa cred ca Dan Petrescu nu e un antrenor mare, ci e un antrenor muncitor, care a preluat o echipa de jucatori modesti si prin multa munca si disciplina a facut o echipa decenta. Norocul lui a fost ca jucatorii l-au ascultat orbeste pana acum, pentru ca nu aveau alta sansa, majoritatea erau refuzati de alte echipe si asta era cam ultima lor sansa. La Rapid Petrescu n-a reusit sase impuna si nu va reusi la nici o echipa cu jucatori puternici, cu personalitate, cu vedete. El reuseste la echipe mici, fara vedete, cu jucatori modesti dar docili, dispusi sa respecte orbeste orice indicatie. Iar presiunea pe care o pune pe arbitri deja nu o mai priveste doar pe Unirea Urziceni ci altereaza spiritul de competitie si creaza diferente in modul de a arbitra pe Unirea Urziceni in comparatie cu celelalte echipe. Lui Petrescu i-a mers si pentru faptul ca alti antrenori au avut mai mult bun simt si nu au tipat la arbitri asa cum a facut-o el. In CL nu prea-i mai merge, acolo Trefoloni l-a pus urgent la punct la Sevilla si la fel a facut si in meciul de campionat cu Vasluiul, unde Petrescu n-a miscat. Dovada ca atitudinea lui a fost incurajata si de arbitrii romani. A stiut el Porumboiu de ce a cerut arbitri straini la meciul cu Urziceniul! Antrenor bunicel, caracter zero, asta e Petrescu.

  90. Spunea dcoios, la November 3rd, 2009 at 1:06 am

    Ce asteptati de la un bucurestean get beget? Civilizatie? Nicidecum! Dar ca fost jucator si actual antrenor deocamdata e cel mai bun!

    Un ardelean prost!

  91. Spunea ss, la November 3rd, 2009 at 1:11 am

    tovarase radule, nu uita ca pana una alta dan petrescu a luat campionatul cu o echipa de rebuturi ale altora si cu un buget mult mai mic decat ”al favoritelor”….nu inteleg de ce nu scrii si de cartu, la el nu e cazul de performanta , e doar nebunie curata.

  92. Spunea un roman, la November 3rd, 2009 at 1:18 am

    DE CAND A DA GOL,,ESTE SFIDARE LA ADRESA BUNULUI SIMT”banciule?ESTI PENIBIL RAU DE TOT,SE VEDE CA AI CEVA PERSONAL CU DAN PETRESCU.ATATA URA EXPRIMATA PRIN SCRIS DE MULT NU AM VAZUT banciule.ESTI mic DE TOT IN FOTBAL.TOTI CARE TE-AU APROBAT(APROAPE TOTI)SUNT SUPORTERI AI CRAIOVEI ASA CA NU TE IMBATA CU APA RECE .SI INCA CEVA LASA EMISIUNILE TELEVIZATE PENTRU CA AI O VOCE JALNICA SI TU TE INTELEGE NIMENI .

  93. Spunea florin, la November 3rd, 2009 at 1:23 am

    Bai da’ voi ori aveti ceva cu Petrescu, ori aveti ceva cu Urziceniu, ca le mai iese ceva. Este singura echipa care misca in Europa. Pana una-alta, au 4 puncte dupa 3 meciuri in C.L.. Sa va aud, cate puncte au echipele din E.L.?
    La Glasgow a fost intamplare? Ce de mameluci! Pai daca din 10 okazii le-au intrat 4 in poarta, asta se cheama intamplare? Dar faptul ca au fost peste aia tot meciul, tot intamplare este?
    Invidiosilor, nu stiti cum sa improscati cu mizerii cana vedeti ca altora le iese! Tipic marlanesc!
    Ati uitat ca acum 2 saptamani nici ProSport, nici concurenta - nu ati suflat o vorbulita despre meciul Urziceniului, in ziua meciului? Nu v-ar fi rusine! Mereu trebuie sa demolati, la construit nu va pricepeti. Singurul lucru care va iese e sa distrugeti, prin a induce aceasta stare de nervozitate si de haos din capul vostru si printre cititori. Nu v-ar fi rusine! Stiu ca nu va e rusine, dar macar v-am scuipat.

  94. Spunea crisscross, la November 3rd, 2009 at 1:34 am

    asa este …sint doi tarani care se cred de talia celor de la real …si mm si petrescu…

  95. Spunea Sebastian, la November 3rd, 2009 at 1:44 am

    Domnule Banciu, nu stiu ce este asa in neregula sa joci cu “ura” (un cuvant extrem de exagerat). Ati uitat de meciul din Supercupa, dintre CFR si Urziceni? Cum CFR a transformat un meci de fotbal intr-un meci de K1? Sa dea Dumnezeu sa avem numai meciuri de genul in Liga 1, si nu de genul Timisoara - Steaua. Asta este, romanii sunt invatati sa priveasca de jos, obisnuiti cu mediocritatea. Si inainte sa se gandeasca vreun stomatolog p-aici sa ma injure, mentionez ca nu sunt din Urziceni si nici nu tin cu ea.

  96. Spunea Muflex, la November 3rd, 2009 at 1:51 am

    iar ai aparut?! ai terminat de comentat campionatul bulgariei?

  97. Spunea BogdiP, la November 3rd, 2009 at 1:56 am

    2. Asta e nota mea pentru acest articol. Si asta pentru ca imi place ca nu va invartiti in jurul problemei ci puneti punctul pe i intotdeauna. Dar de data asta consider ca gresiti. Dan Petrescu, alaturi de Razvan Lucescu, reprezinta singurii “manageri” din fotbalul romanesc in sensul britanic al cuvantului adica: antrenor, director sportiv, agent de presa, plin de bun simt, fara greseli de comportament si imaginea perfecta a profesionalismului.

    Recunosc ca are niste metode mai neortodoxe de incurajare a jucatorilor de pe banca dar asta intra in meseria de antrenor. Sa iti dai seama la ce fel de reactii raspund elevii tai mai bine.

    Bafta Dane, sper sa va calificati in primavara CL si sa mai luati un titlu. Oricat de stelist as fi nu pot sa nu remarc profesionalismul din clubul din Urziceni. Tineti-o tot asa…

  98. Spunea Adrianovicius, la November 3rd, 2009 at 2:37 am

    E incredibil cum unii “comentatori” incep sa aiba opinii de dragul mediei. Cu cat esti mai magar si mai nesimtit si asmuti ultima farama de bun simt impotriva unei persoane ce se afla in centru atentiei intr-un moment X, cu atat iti castigi rating si… sunt prosti ca mine( DECI BRAO PENTRU ATITUDINE ), care se apuca manati de ” SENZATIONAL “, sa citeasca si … uite!!! chiar sa comenteze. Rusine sa ii fie omului ce incearca sa obtina rating si vizitatori prin astfel de mijloace. Mi-e scarba de tine omule!!! Sa dea bunul Dumnezeu sa te ajute si sa iti dea ceea ce ai dat tu in articolul asta, tie si familiei tale!

  99. Spunea eddie,canada, la November 3rd, 2009 at 2:38 am

    Bravo pt. articol domnule Banciu, acest petrescu are probleme de comportament, cum joaca aici in Romania face ce vrea cum merge in Liga camp, se linisteste ca stie ca cei de acolo il vor pune la punct cu eliminari, nu stie sa piard si asta este grav , in viata trebuie sa stim si sa pierdem daca vrem sa si cistigam, craiova a fost peste asa cum spuneti, ati vazut bine ce ura transmitea jucatorilor dar vine si timpul lor a celor de la unirea sa plateasca, se cred cei mai tari , o echipa are si cobarisuri nu numai succese, face parte din viata si joc dar petrescu nu vrea sa accpete ca exista si infringeri. Bine ca le spuneti pe nume si nu va e teama, sinteti adevarat ziarist ca scrieti fara teama, si cei care scriu cu curaj da nota ca nu sint la mina nimanui, cine nu scrie inseamna ca nu e ziarsit si e oportunist. Felicitari pt. articol si veti vedea ca Craiova isi va reveni, pacat ca exista atita ura la cei de la urziceni care numai au limite dar le vine si lor rindul sa cada, e greu de ajuns in virf dar mai greu sa te mentii, cine este modest si umil va reusi sa supravietuiasca si sa fie admirat de public, cine nu plateste factura finala, Dumnezeu le vede pe toate si nimeni nu scpa, totul se plateste si vine ziua la fiecare!! bravoa d-le Baciu si continuati pe calea adevarului daca vreti ca lumea sa continue sa va aprecieze!!

  100. Spunea cornel, la November 3rd, 2009 at 2:39 am

    d-le BANCIU,va respect si va calific ca pe unii dintre cei mai corecti,”acizi” si respectabili comentatori tv,v-am urmarit cu mare interes ori de cate ori a-ti comentat TOUR DE FRANCE,EXCEPTIONALE COMENTARII,IAR ACUM CU d-ul Dan Petrescu sa stiti ca aveti dreptate,a dat si el un gol pe la mondiale,pe la europene,a castigat campionatul din PROSTIA DINAMOVISTILOR MEI IUBITI si acum cu “marele specialist MM” asa de buni diversionisti sunt de s-ar putea in ,cred eu max 2ani sunt iar in divizia C,daca nu mai sunt patroni care il ajuta pe “marinar” la orice alegeri,stiti vorba aia HOTULUI DE HOT II FRICA,ASA CA D.P. si M.M. s-o loase moale ca au avut noroc CU ARBITRII IN CAMPIONAT plus ca daca nu esti fudul nu esti…….destul

  101. Spunea 3 Stooges, la November 3rd, 2009 at 2:56 am

    +++ Aveti Dreptate Domnule Radu Banciu! +++
    Nu se prea stie cine sta in spatele Urziceniului, dar Dan Petrescu se razbuna pe Campionat pentru ca a fost dat afara de la mai toate echipele, mai ales cele Bucurestene. Si este de neatins, parca ar fii Valentin Ceausescu la steaua, unde la meciurile cu Urziceni toti arbitrii fac greseli de arbitraj mai mult decat intentionat in favoarea echipei lui Dan Petrescu.

    INCA CEVA: CU TOT CA FOTBALUL SCOTIAN SUFERA DE 2 SEZOANE IN COACE, SCOTIENII DE LA RANGERS VIN IN BUCURESTI PENTRU UN MECI MARE, SCOTIENII SUNT CA NEMTZII, VOR ALERGA SI SE VOR DARUI PINA IN ULTIMA SECUNDA.

  102. Spunea stanescu, la November 3rd, 2009 at 3:48 am

    pentru d-nul Bancu si pentru toti care-l contesta si invidiaza pe Dan Petrescu multa M.U.I.E

  103. Spunea Suporter, la November 3rd, 2009 at 4:28 am

    Dan Petrescu este cu adevarat un antrenor foarte bun…faptul ca traieste din plin clipele meciurilor nu inseamna ca este lipsit de luciditate…oare cu “lipsa” asta a castigat el campionatul? Si nu cu o echipa cunoscuta ca VALOROASA la vremea aceea…Hmmmm…nu sunt genul care sa incep sa injur aiurea…dar domnule “ziarist”…sincer…sunteti lipsit de orice fel de inspiratie sau logica…sa nu mai zic bun simt :) ori asta, ori incercati sa atrageti atentia la articolele dvs. Bafta!

  104. Spunea VALERIU, la November 3rd, 2009 at 5:24 am

    UN ARTICOL CORECT.ACEST ANTRENOR ARE PROBLEME PSIHICE SI
    AR TREBUI SA SE TRATEZE PANA NU E PREA TIRZIU!

  105. Spunea Mama Omida, la November 3rd, 2009 at 6:10 am

    Bai papagalule, tu cine decedatii celei care te-a nascut te crezi de iti permiti sa scrii mizeria asta de articol la adresa lui Dan Petrescu?!?! Dan Petrescu este un monstru sacru al fotbalului romanesc, iar tu esti un nimeni al jurnalismului sportiv! Sa-ti fie rusine, nulitate profesionala si umana ce esti!

  106. Spunea Dragos FRD, la November 3rd, 2009 at 6:17 am

    Eu cred ca Bursucul Isteric a luat-o razna de când si-a tras-o nevasta-sa cu Radu Niculescu, printre altii. Bine, isteria de care da dovada a gasit un teren “bun”, sa ne amintim ca el e unul din jucatorii care a lovit, pe la spate, un arbitru, in finala Cupei din 1988. Pacat de el, ca prost nu este. Dar ii va exploda la un moment dat o vena prin creier…

  107. Spunea coco.med, la November 3rd, 2009 at 6:37 am

    CORECT SI BINE PUNCTAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  108. Spunea kejman, la November 3rd, 2009 at 7:49 am

    BANCIULE SPUNE R..:)))

  109. Spunea cristi, la November 3rd, 2009 at 7:49 am

    in scurt timp va fi luat la misto de mai toata lumea ! nu se poate sa ai un asemenea hal de comportament ! deja e clientul mistocarilor din tata !

  110. Spunea daniel, la November 3rd, 2009 at 7:51 am

    daca nu va place ca Petrescu are rezultate spuneti asa, nu ca nu va place ca are o alta modalitate de a le atrage. Dati o lege noua prin care aia care fac spume la gura sa fie internati de urgenta si sa nu aiba loc pe bancile tehnice, altfel totul este normal, chiar mai mult decat omenesc.

  111. Spunea dan prostescu, la November 3rd, 2009 at 8:08 am

    cred ca e bun la steaua. e produs 100% si seamana leit cu patronul si supporterii stelei. behaie fix ca o oaie, e si blondut…

  112. Spunea carlos, la November 3rd, 2009 at 8:16 am

    Toata lumea cu Dan Petrescu ca e antrenor mare s.a.m.d. Dupa parerea mea e un antrenor slab ,care se preteaza ptr. echipe care joaca antifotbal.Tot jocul se rezuma la o aparare supra-aglomerata cu scoaterea mingilor in flancuri de unde se-ncearca aruncarea ei in spatele fundasilor adversi.Nu exista mijlocasi de constructie,fundasii sunt niste brute, iar atacantii nu stiu sa faca nici macar un jumate de dribling tot timpul stau cu spatele la poarta si incearca devieri.Din pacate in campionatul nostru in afara de CFR toate echipele sun tot cam asa deci tine figura.S-a vazut ca in momentul cand au intalnit CFR-ul,care cand vrea pune mingea jos si paseaza, au clacat.IN cupele europene la fel cu scotienii le-a iesit ptr. ca si aia sunt niste bubuitori dar cu spaniolii au luat-o rau de tot.Dan Petrescu nu va face performanta numai cu echipe de astea cu jucatori de acest gen si in plus mediocrii care-l asculta neconditionat si-i suporta toate iesirile bolnave phsihopatice.In momentul cand va lua o echipa cu jucatori mai buni, cu ,,vedete,, il vor sapa si nu va putea face nimic.Un antrenor bun e totusi altceva.

  113. Spunea roso, la November 3rd, 2009 at 8:17 am

    Am crezut ca o persoana care scrie la un ziar de renume e un pic mai civilizat si mai cultivat. In primul rand domnule poti contesta o anumita atitudine antrenorului dar sa compari un fotbalist cu un cioban pentru ca asa vrei tu inseamna ca tu esti cel mai mare cioban sau limbajul tau elevat se limiteaza la atat. Nu esti cu nimic mai presus ca si golanii care distrug imaginea romaniei cu actiunile si faptele lor.Imi pare rau ca gasesc asemenea comantarii de prost gust si promit solemn sa nu mai citesc niciodata ziarul vostru pentru ca mi-am dat seama ca dauneaza grav inteligentei si moralitatii.Adio.

  114. Spunea MARIAN, la November 3rd, 2009 at 8:20 am

    BRAVO BANCIULE!!! AI PERFECTA DREPTATE, DAR SA STII CA SI CELALALT MASCARICI DE PE BANCA, RESPECTV MM,ESTE PROBABIL VINOVAT,DEOARECE IN PERVERSITATEA LUI IL INCURAJEAZA.AR TREBUI SA-I SPUNA CINEVA LUI PETRESCU,CA PRESIUNEA PE ARBITRII ESTE VRAJEALA LUI MM,CARE TREBUIE CUMVA SA-SI JUSTIFICE BANII PE CARE II PRIMESTE LA CLUB.CU ACEST COMPORTAMENT NU AJUNGE IN ANGLIA NICIODATA!!! CAND V-A PLECA LA ALTA ECHIPA PE MM SA-L PROPUNA MASCOTA ECHIPEI!!! DA-I INAINTE BANCIULE!!! SUCCES!!

  115. Spunea shalom, la November 3rd, 2009 at 8:30 am

    Cred ca ‘plin de ura si inclestare’ sunteti d-voastra,d-le Banciu[si asta in legarura cu orice,nu numai cu dan petrescu]>Sunteti suparat pe viata,pe fotbal si in general pe orice se intampla in Romania.Cu asemenea oameni tristi nici nu e de mirare ca romania nu progreseaza.Nu spun ca Petrescu ar fi un exemplu bun de urmat[referitor la comportament] dar un pic de nerv[in toate domeniile]ar putea fi benefic,nu credeti?

  116. Spunea dan prostescu, la November 3rd, 2009 at 8:37 am

    Daca Dan petrescu ar fi avut 5 fete, le-ar fi botezat Chelsea, Foggia, Wisla, Unirea si Steaua?
    Dar un baiat? Rapid? Ca doar a pupat steagul…

  117. Spunea mircea, la November 3rd, 2009 at 8:46 am

    se pare ca prostia e molipsitoare dar ce nu stiu e ca DP s-a molipsit de la MM sau invers.

  118. Spunea bigi, la November 3rd, 2009 at 9:01 am

    Radule,

    Petrescu e un mare antrenor, dar problema lui este..MM-ul, acest schizofrenic cu pretentii de intelectual si “expert” in fotbal. In realitate, un om lipsit de scrupule care s-a aciuat pe langa niste mari antrenori (Oli, Petrescu) ca sa parvina. Este exemplul clar de Dinu Paturica modern..
    Analizati comportamentul lui Dan Petrescu inainte de a se “insoti” cu acest “limbric urlator” si cel de acum si veti vedea diferenta..

  119. Spunea Snasninja, la November 3rd, 2009 at 9:08 am

    De cativa ani toata lumea il arata pe Becali in diferite ipostaze penibile si “jalnice” si nu cred ca ati vorbit asa despre el.De cativa ani Steaua joaca tot mai prost si castiga meciuri cu mult mai mult noroc decat a avut Unirea in meciul cu Craiova si nu cred ca ati vorbit asa de Steaua.De golul lui Surdu de ce nu spuneti nimic ,care dupa parerea mea a fost mult mai penibil decat asta din min 90 al Unirii.Rusine sa va fie pentru ca atunci cand o alta echipa inafara de cele din Bucuresti face performanta incercati sa le denigrati prin orice alta metoda.

  120. Spunea nurofen, la November 3rd, 2009 at 9:31 am

    Petrescu are probleme ff mari de comportament. Totusi Urziceniul e cea mai buna echipa de la noi din tara deocamdata . Trebuie sa fii nesimtit sa nu recunosti asta (nu ne legam de caterinca de campionat de la noi unde oricine poate bate pe oricine)

  121. Spunea Flavius, la November 3rd, 2009 at 9:33 am

    Domnule Banciu,
    Pana astazi va respectam si imi erati chiar simpatic. Dumneavoastra acuzati manifestarile exagerate ale unui om care cel putin are minima scuza a trairii fenomenului, a faptului ca se lasa purtat de tensiunea momentului. Dar dvs, din spatele condeiului, ce scuza aveti pentru acest limbaj lipsit de cea ma elementara urma de bun simt? Cum va permiteti sa folositi un asemenea ton si limbaj de prost gust la adresa singurei echipe care ne mai reprezinta la un nivel acceptabil in Europa? Una era sa taxati iesirile lui Petrescu intr-un mod mai mult sau mai putin subtil, si alta e sa transformati mesajul intr-o adevarata tirada impotriva Unirii Urziceni. Mie imi duhneste a articol scris la comanda. Cah! Cat despre cei care apreciaza acest articol, nu m-as entuziasma prea mult in locul dvs, sunt doar frustratii suporteri ai “granzilor” pe care Unirea i-a umilit in campionatul trecut.

  122. Spunea Cine gandeste!, la November 3rd, 2009 at 9:34 am

    Banciule, Banciule … ce semeni tu Cu Dan Petrescu cand e vorba de idei fixe. Sunt de acord ca acest individ afiseaza un dispret total fata de tot ce e romanesc . In Scotia s-a putut controla ca sa faca pe gentleman-ul. Aici vine si ne priveste pe toti de sus, ne scuipa si agita pumnul energic la orice decizie romaneasca .
    Sa nu cadem totusi in boala lui Marian Iancu si sa spunem despre un meci numai ce am vrea noi sa inteleaga lumea, indiferent de realitate.
    Urziceniul a combinat si a construit tot meciul. La acest lucru , in prima repriza Craiova nu a avut nicio reactie si nu a legat 3 pase. In a doua repriza au prins curaj si si-au creat ocazii pe fondul unui joc mai incisiv. La acest joc Urziceniul a raspuns prin constanta. Si-au vazut de joc si au castigat printr-un gol ce putea veni in orice minut. Cred ca nu mai are nimeni nicio indoiala ca fazele fixe nu sunt niciodata intamplatoare la ei.
    Era sa uit! Daca tot vorbim despre caracterul asta de doi bani al lui Dan Petrescu, am putea totusi sa facem ceva cu Trica? Meci de meci loveste adversarii cum poate mai tare. Sincer mi se pare ca a intrecut masura si nu mai e vorba aici de nicio determinare.
    In sport cred ca nu prea e loc pentru cei bolnavi cu nervii. Ai mare grija Banciule ca nici tu nu ai prea multe scuze doar pentru ca nu intrii in teren. Spun asta desi as prefera sa fie mai multi ziaristi ca tine decat lingai si sclavi ai ratingurilor si papitoilor care ne-au furat fotbalul prin functii si comisii.
    Hai Romania ! … de-aici!

  123. Spunea DD, la November 3rd, 2009 at 9:53 am

    Vad multi aici care ii sustin ideea lui Banciu si da, Dan Petrescu este un tip impulsiv pe marginea terenului ! Dar totusi, sa spui ca ce face in timpul meciului face tot timpul e absurd ! Si sincer cerd, ca din toti cei ce au lasat comenturi la adrssa lui Petrescu si cuvinte jignitoare, am curaj sa afirm ca cel putin 90 % din ei si l-ar dori la echipa lor preferata antrenor, asa impulsiv cum este ! Ca din Cfr, Dinamo,Timisoara,Craiova….nici una nu merge cum ar trebui ! Doar Vasluiul ce inca misca si Steaua, care se pare ca incepe sa mearga….incet-incet !

    PS: Dan Petrescu, chiar e antrenor ! Si Dan Petrescu anul trecut cand a luat campionatul a fost defavorizat de multe ori…..pe cand Steaua, Dibano, Cfr cand au castigat campionatul au fost ajutate aproape meci de meci ! Asa ca Unirea nu a luat campionatul la ordin…..sau aveti curaj sa spuneti ca Unirea Urziceni nu joaca cel mai bun fotbal din tara ?

  124. Spunea DD, la November 3rd, 2009 at 9:54 am

    Apropo, Forta Steaua ! ! ! :)

  125. Spunea gigiduru, la November 3rd, 2009 at 9:56 am

    Ce s-a intamplat cu tine,Banciule? Surprinzator la moaca ta,ai scris un articol exceptional! Felicitari!

  126. Spunea cvv, la November 3rd, 2009 at 10:00 am

    uiue poate ca ai dreptate dar ca de obicei faci comentariul asta al modul neporivit, la timpul nepotrivit…azi au si ei meci, trebuie sa ii incurajam sa, sa mergem la stadion…

  127. Spunea gogu, la November 3rd, 2009 at 10:04 am

    sa ne amintim de scandalul izbucnit intre petrescu si stelea acum vreo 2 ani, cand stelea era sa-l ia la bataie pentru ca il injurase

  128. Spunea red, la November 3rd, 2009 at 10:04 am

    super comentariu, bravo Banciule!

  129. Spunea tass, la November 3rd, 2009 at 10:09 am

    petrescu este un antrenor bunicel dar care lasa mult de dorit la capitolul comportament pe terenul de fotbal.ce a invatat el in anglia?cand se vede la televizor oare nu-i e rusine?pacat de el.

  130. Spunea gaffer, la November 3rd, 2009 at 10:54 am

    zi-le tu banciule ! ai crede ca vine cu o alta mentalitate ca doar a stat atatia ani in Anglia, a jucat la cel mai mare nivel . se vede insa ca originile balcanice nu pot fi lepadate chiar asa de usor . sincer e cel mai bun antrenor din campionat dar prin comportament se alatura celorlalti ciobani din fotbalul romanesc . suflu nou ?! nah !

  131. Spunea Marius, la November 3rd, 2009 at 11:00 am

    Prietene tu cred k esti un pic dus cu capu!!!
    ai articole care imi plac la maxim si articole de tot rahatu(acesta de fata)
    te contrazici de la o saptmana la alta, nici tu nu mai stii sa crezi ce scrii sau sa scrii ce crezi.
    Ciudat OM.
    Cat despre Dan Petrescu, dak se califica in primavara UCL o sa-l pupati toti in … in sute de articole. Asa ca lasa-o balta p`asta cu ura.

  132. Spunea gaffer, la November 3rd, 2009 at 11:01 am

    @Flavius : cu numele ala nici n-as mai iesi din casa . “Unireia” a jucat execrabil , ceea ce se pastreaza in limitele , din nefericire , normale ale campionatului nostru , DAR tot execrabil ramane . omul a facut o analiza a meciului . citesti presa din Italia , Spania , Germania , Anglia ? acolo lumea e facuta cu otet in mod constant si cred ca prin faptul ca ei ( ziaristii si suporterii ) nu se multumesc cu putin , cu franturi de fotbal , fotbalul este la nivelul la care este acum acolo . noua ne place cuvantul plafonare foarte mult si antrenorii sunt multumiti cand joaca in nota campionatului :dezordonat , lent , fara idei si cu icoanele prin buzunare ca o da Dumnezeu ceva . bine ca s-au inventat satelitul si televiziunea prin cablu , ca innebuneam.

  133. Spunea sorin, la November 3rd, 2009 at 11:04 am

    comentariu corect,ma bucur ca sunt si ziaristi care scriu si despre adevarata fata a bursucului. el vrea sa antreneze dincolo dar nu isi da seama ca acolo nu tine cu dictatura care o impune jucatorilor si cu scandalurile si presiunea pusa pe arbitrii!!!sunt curios ce treaba o sa faca el prin strainatate in conditiile de antrenament si cantonament de acolo!!!!

  134. Spunea levin ct, la November 3rd, 2009 at 11:10 am

    D-le Banciu,esti printre putinii care scriu ce vad,au curajul asta! Pe fondul simpatiei populare de care se bucura Urziceniul ptr faptul ca o echipa mica a reusit sa iasa campioana(mai ales impotriva lui Dinamo)ziaristii si personajele din fotbal au trecut sub tacere gravele greseli de arbitraj de care au beneficiat(si nu numai la ultimele meciuri)si mai ales cauza acestor greseli! Orice arbitru va gresi atunci cind e supus contestarii permanente incepind cu trei zile inainte de meci si terminind cu o zi dupa meci,asta in cazul in care nu cistiga! Sa ajuns ca pina si jucatorii lor sa protesteze la arice decizie,ca sa nu mai spun de simularile aproape nelipsite! Eu unul,continui sa cred ca antrnori gen Petrescu sau Lucescu junior nu vor putea antrena echipe mari de afara,ptr faptul ca ei “pot” doar cu “furnici”,cu fotbal sablonat! Atunci cind intilnesc o echipa care alearga la fel de mult ca si ei,au mari probleme. Ma bucur d-le Banciu,ca in sfirsit cineva spune totusi ca acest Petrescu este hilar prin comportamentul lui pe banca,dar si cu consecinte asupra arbitrajului!

  135. Spunea mircea, la November 3rd, 2009 at 11:18 am

    pentru asta merita respectat Sorin cartu…pt ca a raspuns cu presiune la presiunea pusa de cei doi maimutoi in meciul cu Pandurii…si pt asta a platit cu postul de antrenor pt ca meciul nu s-a terminat asa cum a fost programat

  136. Spunea real09, la November 3rd, 2009 at 11:22 am

    ultimul gol a fost o intamplare si primele doua, greseli ale jucatorilor Craiovei, nicidecum goluri fabricate sau macar incercate ale maretului petrescu si a celor 5 jucatori ai nationalei romaniei

  137. Spunea Sorin Tirca, la November 3rd, 2009 at 11:25 am

    dan petrescu este un antrenor bun, orice s-ar spune. din pacate, in mizeria din romania nu ai cum sa razbati, cand te numesti unirea urziceni, decat daca tipi ca din gura de sarpe. altfel te mananca “granzii”. chiar daca nu este normal ce face dan petrescu, cred ca a gasit solutia ca o echipa mica sa se bata de la egal la egal cu cele cu traditie. de ce nu face si in europa la fel? sper sa ii bata pe cei de la rangers si sa se califice in primavara in champions league si cei care l-au criticat sa fie nevoiti sa mai reflecteze asupra celor spuse. pana atunci, sambata sa ii bata fc brasov!

  138. Spunea gheo, la November 3rd, 2009 at 11:27 am

    oare sa fie frustrarea pt ca vreun arbitru de fotbal i-a tras-o lui nevasta-sa?

  139. Spunea ss, la November 3rd, 2009 at 11:35 am

    felicitari. sper sa cistige urziceniul acasa, … daca doamne fereste pierde… unirea va fi istorie pt romania.
    referitor la Dnl Banciu….excelent comentator, iar aspectul exterior nu are relevanta, prefer un comentator urit (acum nu e cazul) decit o “topmodela” care spune numai timpenii pe sticla.

  140. Spunea gherase victorash, la November 3rd, 2009 at 11:39 am

    Bai penalule care esti penal, nu mai fii nebun ashea ca nu te prinde. Capcaunule, si distrusule! Pai cine esti tu ma dilimacule sa te iei de Dan Petrescu pe motive de comportament. Stati toti in genunchi in fata flatulatiilor intelectuale ale lui Gigi si Giovanni Becali si ale altor scursuri, si va luati de cei care chiar fac treaba. Bai imberbule dereglat, las-o mai moale, marsh la ciclism inapoi ca altceva nu prea stii. hai ciao, ca m-ai plictisit.

  141. Spunea gherase victorash, la November 3rd, 2009 at 11:45 am

    Tu esti jalnic ma pateticule, nu Dan. Pai nu iti este rusine? Te dai mare intelectual, dar tot la un ziar de sport scrii bai tralalache. Daca aveai ceva in dibla scriai si tu la ziare mai dichisite, nu la un ziar de sport despre toti retardatii. Bai tunde-iarba lasa-ne, si nu ne mai chinui cu articolele tale si cu ifosele de ziarist deosebit. Esti la fel ca Ivanovici, un mare proc alb. Lustruiti aceleasi tururi de panataloni ai unor nemernici care se cred vedete. Si atunci cand este unul mai meserias va luati de el. Pai cum sa nu faca, ma sclavul fenomenului, spume Dan cand e furat de arbitrii? Cum sa nu faca spume cand el isi face treaba si toti dobitocii il comenteaza? Pleaca ma din Romania, du-te la arat in Ucraina, du-te la plimbare in Cipru sau pe unde iti mai plateste Becali vacantele, si lasa-ne. Mai du-te de invata frantuzeste si comenteaza turul Frantei si lasa-ne.

  142. Spunea slick, la November 3rd, 2009 at 11:47 am

    intr-o tara jalnica, intr-un campionat jalnic, nu poti reusi decat asa. Bravo PETRESCU! Tine-o tot asa!!

  143. Spunea vifor, la November 3rd, 2009 at 11:47 am

    Banciule, titlul l-ai ales foarte bine! Se potriveste articolului ca o manusa! Fiecare are dreptul sa mai dea si rateuri si tu de data asta ai facut o gafa mai mare decat a lui Nicolita pe Santiago Bernabeu. Dar, asa cum l-am iertat cu totii pe Nicolita pentru ca este un fotbalist bun, te iertam si pe tine, pentru ca esti un jurnalist bun. Ai potential, asa ca te asteptam sa iti revii

  144. Spunea ADi, la November 3rd, 2009 at 11:48 am

    Sigur, nimeni nu e sfant. Dar hai sa fim cinstiti, noi romanii cand vedem performanta, imediat cautam nod in papura. Nu stiu cine e Radu Banciu in presa din Romania, dar multa lume din afara tarii stie cine e Dan Petrescu - antrenorul.
    Sigur, cu iesiri vulcanice, cu injuraturi, cu gesturi urate, dar cu performante. Cred totusi ca e mai jalnic sa ajungi sa n-ai idee despre ce o sa scrii maine si astfel sa ajungi in halul in care sa cauti noduri in papura unora care fac performanta.
    Apropo, uitati-va si voi pe-afara, vezi Mourinho, din cand in cand Benitez, Scolari sau chiar marele Ferguson. Toti mai au iesiri exagerate. Petrescu ii intrece pe toti, la fel cum si fluierasii de pe la noi intrec in gafe si greseli oricare alti fluierasi din albion sau din tari cu fotbal dezvoltat.
    Spre fericirea fanilor si in general a populatiei necretinoide, ei fac performante. Spre fericirea nefericitilor, ei isi pierd din credibilitate prin iesirile exagerate. Intelegi umorul?

    O zi buna,
    ADi

  145. Spunea fane meserie, la November 3rd, 2009 at 11:56 am

    cum s-au gasit la comentarii toti frustratii homosexuali sa comenteze… si as putea paria ca majoritatea sunt spurcatii dinamovisti si “fruncea” poliaekfulgerulbragadiru cimisoara…

    pana una-alta, coleric, respingator sau cum e el, petrescu a facut performanta iar restul de labari nu pot decat sa injure pe net dand masura frustrarii si prostiei ce zace in ei.

  146. Spunea iulian38, la November 3rd, 2009 at 12:04 pm

    un meci are 90 min plus prelungiri,fotbalul nu e ciclism,iar Dan Petrescu e un reper in fotbalul romanesc,sunt altii de care,daca va tine,ar trebui sa va luati domnule…daca nu,asta e

  147. Spunea ADi, la November 3rd, 2009 at 12:04 pm

    Eu sunt dinamovist.
    Vezi reply-ul de deasupra ta.

  148. Spunea ,,JUVE,,"U", la November 3rd, 2009 at 12:16 pm

    ASA ESTE BANCIULE AI PUS PUNCTUL PE I=====DAR NU CREZI CA SI PRESA ADICA VOI AVETI O PARTE DIN VINA CA IA-TI DAT ARIPI LUI PETRESCU ,VOI A-TI PLINS MEREU CA PLEACA DIN ROMANIA SI-L PIERDETI =====NU ESTE CINE STIE CE D.PETRESCU ,AU PLECAT MARADONA DIN ARGENTINA PLATINI DIN FRANTA,CEAUSESCU DINTRE NOI SI LUMEA MERGE MAI DEPARTE -PETRESCU E UN FOST SPORTIV UN ACTUAL ANTRENOR CARE PE PLAN INTERNATIONAL INCA NU A DOVEDIT NIMIC CA ANTRENOR,EL ESTE MAI BUN DECIT CEI SLABI====CARE DINTRE ANTRENORI NOSTRI AU VALOARE ,CHIAR NU VEDETI CA HIZO SI HALAGIAN INCA DUPA ZECI DE ANI SUNT PESTE NOUL VAL

  149. Spunea Cangurul, la November 3rd, 2009 at 12:18 pm

    Asa e Banciule, ai dreptate. E antrenor bun, cunoaste dar e debil mental. Totusi, la o echipa mare din west nu prea cred ca ar avea rezultate.

  150. Spunea ss, la November 3rd, 2009 at 12:34 pm

    Petrescu e un om care pune pasiune si dovedeste extrem de multa valoare…..un articol tendentios si o multime de frustrati nu-i pot lua meritele. El joaca in UCL pe munca si priceperea lui iar viitorul lui e intr-o tara civilizata noi ramanem cu nimicurile din tot ce inseamna atmosfera fotbalistica si societatea romanesca.

  151. Spunea Cristi, la November 3rd, 2009 at 1:24 pm

    Ai dreptate cu acest articol. Dan Petrescu are potential de mare antrenor, insa atitudinea lui ii va pune mereu bete in roate. Nu poti sa fii morocanos la fiecare meci. e de inteles sa existe principii, sa incerci sa iti motivezi jucatorii, dar exista o limita a decentei. Din pacate Dan Petrescu impreuna cu MiMi fac un cuplu de invidiat de tipul “Asa NU”.
    Sunt penibili dupa o vreme… .

  152. Spunea gherase victorash, la November 3rd, 2009 at 1:38 pm

    Bai, treziti-va! Nu mai ii dati apa la moara penalului iremediabil Banciu. Cum sa spunem de Dan ca are atitudine proasta ca om? Il cunoasteti in aceasta postura vreunul din voi? Nu mai comentati atat panaramelor, ca nu v-ati tras de sireturi cu Dan. La meciul de fotbal face ceea ce trebuie sa castige echipa lui: pune presiune pe arbitrii, enerveaza adversarii, dar, mai ales, isi antreneaza bine echipa. Iar pe Banciu, specie de peste de acvariu cu apa grea, nu il mai bagati atat in seama. E argatul bogatanilor, in fata carora sta aplecat. Bai Banciule, zdreanta si hahalera (cum iti zice stapanul tau), pai tu suni pe aia de te scuipa si le cersesti un interviu, o opinie, si te iei de Dan? Esti jalnic, cum ti-ai intitulat chiar tu articolul; parerile tale sunt la fel de jalnice. E trist sa vezi ce carpe sunt ziarisitii din Romania, ce imputiciuni patetice.

  153. Spunea gherase victorash, la November 3rd, 2009 at 1:49 pm

    Banciule, m-am decis, de acum incolo iti comentez fiecare articol, nu te mai iert jegosule! O sa vezi ce inseamna sa ai un critic dur, cu limbaj colorat, si fara mila de lipsa ta de calitate. Trebuie sa vada lumea ce impostor esti, intelectual de doua parale.

  154. Spunea carnatul, la November 3rd, 2009 at 2:24 pm

    dl banciu indiferent cum il intoarceti dvs pe dan petrescu si-l scuturati el ramane antrenorul campioanei en titre si un mare antrenor inca la inceput de cariera. incercati sa zambiti macar mai des si lasati incrancenarea asta permanenta pe care o si afisati. sunteti inca tanar si ar trebui sa fiti si optimist pentru ca poate nu credeti, dar uneori si ct popescu zambeste!

  155. Spunea dan, la November 3rd, 2009 at 3:28 pm

    Daca ar fi cel mai cuminte ar fi luat la misto din alte motive(ca a fost bun jucator si antrenor zero…ca nu are personalitate…si alte prostii de genu asta) pina la urma nici omul si nici antrenorul Dan Petrescu nu a facut nimic de care sa-i fie rusine si daca Ghencea o sa fie plina aproape tot meritul e al lui Petrescu pentru ca toti marii cunoscatori de fotbal din Romania au spus ca Urziceni e o echipa de ratati si de desculti…ei bine echipa asta este campioana si cu putina sansa poate ajunge in primavara UEFA CL…cred ca altora ar trebui sa le fie rusine (ratatii si descultii sun inaintea lor)

  156. Spunea pasnick, la November 3rd, 2009 at 3:59 pm

    ok. eu zic sa ne calmam un pic: parerea mea este ca radu banciu a exagerat voit, ingrosand tusele tabloului zugravit de el, tocmai pentru a scoate mai bine in relief punctele asupra carora s-a oprit. daca incercam sa estompam un pic din aceste culori ingrosate exagerat, constatam ca tabloul cam seamana cu realitatea (v-o spune un admirator al subiectului zugravit!) ceea ce ne duce la concluzia ca mister ar cam trebui s-o lase mai moale. nu are nici un rost sa il imite pe meme! vi le spune un(aproape) sexagenar, stelist, care toata viata lui s-a temut de ridicol.

  157. Spunea proto-bomb, la November 3rd, 2009 at 5:35 pm

    Jalnic esti tu, bai maimutoiule.

  158. Spunea george, la November 3rd, 2009 at 7:20 pm

    Domnule Banciu’

    Scuzati intromisiunea intr-o disputa plina de’ maimutoi jalnic esti tu ba!’…eu vin cu o rugaminte…va rog sa luati legatura cu cei de la televiziunea ’sport.ro’ (vadit certati cu ceea ce reprezinta gramatica limbii romane…mesaj la sport.ro azi ziua Domnului 03e nov. 2009:citez: ‘marin condescu s-a antrenat pt. meciul de azi cu adrian ilie’…va suna apropiat cu ‘vindem ciorapi pt copii din bumbac’?

  159. Spunea laur, la November 3rd, 2009 at 9:22 pm

    radule , trebuia s-o spuna p-aia dreapta despre dan petrescu cineva . ca de obicei iti asumi tu riscul de a lua scuipaturile tuturor pupincuristilor de servici . ptr mine omul dan petrescu nu mai exista din returul campionatului trecut , atunci cand punea presiune pe razvan lucescu si echipa lui . iti aduci aminte cand marele “petrescu” il suspecta pe lucescu jr. ca n-ar fi gentleman si ca ar fi lipsit de fairplay . a trebuit ca brasovul sa stearga pe jos cu dinamo si cu timisoara ca “marele” petrescu sa scartaie un multumesc rahitic omului care practic la facut campion . monumentul de fairplay petrescu a incins apoi o sarba cu steaua lui becali in ultima etapa , un meci jegos care mi-a aratat adevarata fata a “gentleman-ului” petrescu. restul e doar istorie. iar faptul ca “mister” petrescu se da cu curul de gazon meci de meci , isi arunca fesul prin tribune , scuipa , injura si face exercitii de dexteritate cu degetele lui boante facand schimb de interjectii cu mm-ul fotbalului romanesc nu fac decat sa intareasca faptul ca poti sta si 20 de ani in tara fairplay-ului daca esti taran , taran ramai . si asa de final coane petrescule . omul de care ai zis ca merita sa fie selectioner de parca erai constipat in momentul acela nu se sfieste sa-ti faca fise cu echipele din CL si sa te ajute cu tot ceea ce poate . eleganta , educatie , fairplay ! ai auzit de chestiile astea coane petrescule.

  160. Spunea damian, la November 4th, 2009 at 10:35 am

    mai lasa-ne dom’le…. care e problema voastra daca omul pune suflet in ceea ce face… ai habar cum e sa explici zi de zi unor oameni sa faca ceva pe teren, sa le iasa bine la antrenament si chiar in ziua meciului sa nu le mai iasa nimic, si sa faca exact invers fata de cum le-a zis antrenorul? pai atunci explicati-mi voi cum e posibil sa nu iti iesi din pepeni in asemenea situatie. poate singurul lucru la care as fi putin de aceeiasi parere ar fi faza cu arbitrii… dar totusi uitati-va in campionat… revede-ti meciurile…70 % din arbitraj e total aiurea.. cum sa nu te enervezi? cum sa nu faci gesturi necugetate. critica ce este de criticat si lasa-ne dom’le in pace. momentan dan petrescu e la un pas mic de a reusi sa faca ce nu au mai facut echipele romanesti de foarte multi ani. trebuie aplaudat pt asta. si ganditi-va cu ce echipa… multa sanatate va doresc… ii multumesc domnului dan petrescu pentru ca imi reda bucuria de a fi roman… singura bucurie in zilele astea e un meci de fotbal cu un scor de 4-1 in liga campionilor. bv dane, bv urziceni…

  161. Spunea NEAMTU', la November 4th, 2009 at 10:55 am

    Mai Baniciule sau Banciule,cum iti zice tie,ca sa te iei tu de Petrescu,trebuia sa fi lucrat matale la un ziar important din Anglia,asa cum Dan a jucat la un club important din Anglia.Oi fi castigat si tu vreun PULITZER si noi nu stim.Esti un roman mediocru ,care nu stie alceva decat sa arunce cu pietre in monumentele de valoare ale acestui popor.

  162. Spunea Stefan, la November 4th, 2009 at 11:32 am

    Ce ma amuza cate reactii a starnit acest articol… un succes absolut. Cred ca a prins excelent mai ales la “suparateii” din Bucuresti care n-au mai vazut o campioana in oras de 2 ani.

    Eu insa n-am inteles pana la urma ce a gresit Dan Petrescu.. a avut reactii animalice? Ce putea sa faca mai mult decat sa se prosteasca putin la marginea terenului. Daca n-a lovit pe nimeni nu vad care e problema. Altceva… ca Urziceni-ul joaca urat? Iar nu vad problema. Chiar daca o sa pierdem ultimele meciuri in Liga, Urziceni a egalat tot ceea ce a putut mai bun orice echipa din Romania in Europa in ultimii multi ani. Dan Petrescu nu e ridicat in slavi cine stie ce… asa ca de ce sa-l taram prin noroi inainte sa merite cu adevarat. Lui Mutu i-am inghitit vreo 10 ani de “reactii animalice” si a facut mult mai putin pentru fotbalul romanesc decat Dan Petrescu.

    Acum de… daca e chiar asa rau, mi-ar placea sa aflu, ca sa pot sa ma inversunez si eu impotriva lui, dar macar sa stiu de ce…

  163. Spunea clau_blue, la November 4th, 2009 at 12:52 pm

    adevarul e ca ar trebui sa se multumeasca cu acesta victorie chinuita, mai ales ca golul a fost din offsite, asta nu a mai vazut? trebuia sa tipe si Neagoe si sa-l faca blatist, chiar daca a fost arbitru strain

  164. Spunea Iulian, la November 4th, 2009 at 2:48 pm

    Ai si tu dreptatea ta, cum sunt convins ca si Dan o are pe a lui.Adica un fel de x.Fa-i ceva Ioanei, ca vorbeste mult si nu spune nimic.Ma oboseste.

  165. Spunea ......, la November 4th, 2009 at 3:11 pm

    Auzi Banciule daca punem un calugar antrenor, care o sa faca rugaciuni si inchinaciuni tot meciul si ne bate Rangers cu 6-0 o sa fii si tu si sleahta ta de pesimisti si gicacontre fericiti?!!

  166. Spunea carol 17, la November 4th, 2009 at 6:36 pm

    un articol obiectiv!!!! bravo!!! intr-adevar dan petrescu este un om care de multe ori are iesirile unui om dezaxat care de multe ori ii umbresc performantele…..dar cu toate astea este un antrenor care a demonstrat ca are reale calitati.

  167. Spunea ww11, la November 4th, 2009 at 6:47 pm

    banciule, comenteaza faptele nu oamenii nu intereseaza pe nimeni parerea ta nici n-ar avea de ce tu nu stii fotbal nici 0,1 % din ce stie PETRESCU opreste-te la fapte asta e jurnalismul…………………

  168. Spunea steven, la November 4th, 2009 at 6:51 pm

    Tipule,Banciule e grav tata.Esti mai indarjit si plin de ura decat Petrescu.Din comentariul tau (plin de ura)reiese ca nu prea stai bine cu……..Fa ceva ca e nasol…cum poate un gol sa fie o sfidare a bunului simt?Mansarda ..esti sigur ca e buna?

  169. Spunea cipi, la November 4th, 2009 at 8:42 pm

    subscriu la articolul dumneavoastra. pacat de cariera lui petrescu de fotbalist si de promitatoarea cariera de antrenor ce-i sta in fata. cu un asemenea comportament risca sa antreneze toata viata prin baragan sau prin alte plaiuri mioritice.

  170. Spunea caine pan la moarte, la November 5th, 2009 at 5:32 pm

    ce ai mai nou cu dinamo?imi erai drag ca-i futeai pe aia de la steaua dar nu mai inteleg nimic,chiar daca esti caine in adancul inimii

  171. Spunea Daniel Marton » Pentru MM, numai respect!, la November 5th, 2009 at 5:59 pm

    [...] Toate aceste lucruri s-au naruit insa in momentul in care Mihai Stoica a considerat ca e timpul sa calce in picioare munca noastra, asteptarea suporterilor si, poate involuntar, cuvantul lui Galamaz. Foarte pe scurt, managerul general al campionilor i-a interzis capitanului sa vina in redactia ProSport. Motivul e unul ce tine de legea junglei: un editorial al lui Radu Banciu. [...]

  172. Spunea cipp, la November 5th, 2009 at 6:38 pm

    Jalnic sunteti dv,domnule Radu Banciu!

  173. Spunea aciduzzu, la November 5th, 2009 at 6:46 pm

    in sfarsit zice cineva ceea ce se parea ca nimeni n-are bile sa zica

  174. Spunea cristi, la November 5th, 2009 at 7:41 pm

    Foarte adevarat !!!

  175. Spunea Eu, la November 5th, 2009 at 8:04 pm

    Domnule Banciu,

    inainte de a critica alte persoane (desi consider ca, pana la un punct, aveti dreptate in privinta lui Dan Petrescu) ar trebui sa va uitati in oglinda. Aveti, in mod constant, o privire si o voce dispretuitoare si imi este imposibil sa urmaresc emisiunile la care dvs. participati. Asa ca, inainte de a-i critica pe altii, priviti-va un pic in oglida.

  176. Spunea marco, la November 6th, 2009 at 3:37 pm

    banciule,nu te inghit de nicio culoare,esti unul dintre cei mai nesuferiti oameni de pe pamant,dar de asta ai zis o!foarte bine!ma bucur k esti primul kre il face varza pe crizat!asa merita ticnitul ala,kre de altfel e un antrenor excelent!macar atata lucru sa faci si u,bre radule!:)

  177. Spunea marco, la November 6th, 2009 at 3:38 pm

    *de data asta ai zis o!

  178. Spunea marco, la November 6th, 2009 at 3:40 pm

    app,a fost si ofsaid la golul lui bilasco…

  179. Spunea Vlad Tepes, la November 8th, 2009 at 11:21 am

    banciule, imnul lui Dan Petrescu inca mai este cunoscut de suporterii lui Chelsea…a fost un jucator echilibrat, fara iesiri nesportive, dar cu multe goluri la activ pentru redutabilul team…l-am vazut pe Luis Van Gaal cu manifestari mai necivilizate decat el…si ce antrenor e…Sunt sigur ca ar face fata in Anglia cu brio…societatea londoneza obliga…etc.
    Ceea ce vreau sa scot in evidenta, prin antiteza, este impactul postarii tale…semidocte in calitate de formator de opinie. Sincer, calitatea ei nu o depaseste pe una oarecare, facuta cu baietii la bere.Si amestecata printre zecile de comentarii de aici nu ai avea acces printre primii 10 condeieri…
    Dar pana la urma, nu arunci cu pietre intr-un pom fara roade…iarmatale, banciule, esti un cotonogar printre ziaristi…

  180. Spunea Vlad Tepes, la November 8th, 2009 at 11:22 am

    iar matale

  181. Spunea brazvan, la November 10th, 2009 at 7:19 pm

    domnule banciu, de ce sunteti intr-atat de frustrat si negativist?

  182. Spunea damian, la November 25th, 2009 at 1:45 am

    unde esti acum dom’le…tu ala care te iei de comportamentul lui dan petrescu? acum ce mai zici? uite cu acel comportament pe care il criticati voi…uite-te ce face in liga campionilor… mai zi ceva… deci? acum te aud bv dan petrescu? halal…sa apreciem valoarea…

  183. Spunea mexic85, la December 24th, 2009 at 12:51 am

    cand esti singurul care nu te faci de rusine-n europa ( sa nu uitam ca-n meciul cu stuttgard, au lipsit galamaz si maftei, cu ei in teren… ), poti sa te exprimi oricum!
    oricum, infinit mai traznit s-au exprimat steaua, cfr1907 cj, poli tm, dina..e ( vasluiul nici nu a avut timp sa se exprime ) in europa, evident, nu in sensul bun, ci in sensul macabru al cuvantului…
    sincer, prefer ca mm si “bursucul” sa se exprime de n ori mai mult, intens, cu un 1-0 cu sevilla, de exemplu, chiar si asa, cu acel “cadou”, rezultatele conteaza-atat!, decat sa-l vad pe un stoichita “mort” departe de banca, cu un rusinos cu sheriff…

  184. Spunea Rolix, la December 24th, 2009 at 1:32 pm

    Mda. Asta e romanul. Daca urziceni bate Glasgow rangers ,sevilla si castiga campionatul, repede aduceti scuze ca din cauza arbitrilor. Asa e el, toata lumea are un caracter aparte, el se enerveaza, dar oricum, rezultatele se vad. Nu cred ca din greseala au castigat campionatul. Deci nu mai gasiti 1000 de scuze! :*

  185. Spunea eu, la March 5th, 2010 at 4:03 am

    dan petrescu cat timp a fost la urziceni nu exista etapa sa nu se planga de arbitraj la fiecare meci el spunea ca a fost furat. si iesirile lui de om nebun tipa se agita . eu nu il stiam pe dan petresu asa. ci doar de la tv din interviuri. dar vorba lui bunicamiu trebuie sa stai langa om ca sa il cunosti.

Ai ceva de spus ?

 

Ceilalti redactori